🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38096.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نقض حقوق پتنت، بازهم پای اپل را به دادگاه باز می کند؛ این بار به خاطر Touch ID

تشکیل پرونده های قضایی مرتبط با نقض حقوق پتنت ها، دیگر به مسئله ای عادی در دنیای تکنولوژی تبدیل شده و کمپانی های مختلف، چپ و راست از یکدیگر شکایت کرده و مدعی می شوند ...

تشکیل پرونده های قضایی مرتبط با - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - نقض حقوق پتنت ها، دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - به مسئله ای عادی در دنیای تکنولوژی تبدیل شده و کمپانی های مختلف، چپ و راست از یکدیگر شکایت کرده و مدعی می شوند که خالق یک تکنولوژی خاص بوده اند.

اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - هم یکی از شرکت هایی است که دائماً از سوی «کمپانی های ترول» مورد هدف قرار می گیرد و در تازه ترین پرونده قضایی علیه اهالی کوپرتینو، کمپانی کره ای Firstface مدعی شده که پتنتی مرتبط با اسکنر اثر انگشت داخل دکمه فیزیکی هوم به ثبت رسانده و به همین خاطر، اپل با Touch ID - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - در واقع مشغول - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - سرقت تکنولوژی بوده است.

اتهام سرقت این تکنولوژی به صورت مستقیم از سوی مدیرعامل Firstface، جونگ جائه-لارک به اپل زده شده است. وی می گوید که کمپنی زیر نظرش در کشورهای مختلفی مانند ژاپن، کره و ایالات متحده، پتنتی برای سیستم تشخیص هویت از طریق - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - اثر انگشت به ثبت رسانده و این اسکنر، داخل دکمه هوم دستگاه تعبیه شده است. با این حال این اتهامات احتمالاً چیزی بیشتر از یک تلاش مذبوحانه برای دریافت پول از اپل نیست.
گفتنی است که اپل همین چند وقت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - پیش از یک پرونده قضایی دیگر راحت شد. در این پرونده، اپل به خاطر نقض حقوق پتنت های کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - هلدینگ VirnetX، به پرداخت 500 میلیون دلار - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - محکوم شد.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone