🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  3. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  5. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38110.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ردیت به بهانه صیانت از آزادی بیان، از مقابله با سخنان نژادپرستانه سر باز می زند

به نظر می رسد که تعهد ردیت نسبت به آزادی بیان یک بار دیگر این کمپانی را به دردسر انداخته است. یکی از کاربران این انجمن اینترنتی اخیراً پرسشی درباره سیاست های ردیت در قبال ...

به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نظر می رسد که تعهد ردیت نسبت به آزادی بیان یک بار دیگر این کمپانی را به دردسر انداخته است. یکی از کاربران این انجمن اینترنتی اخیراً پرسشی درباره سیاست - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - های ردیت در قبال پست هایی که شامل نژادپرستی و سخنان تحقیرآمیز می شوند مطرح کرد و به گفته استیو هافمن، مدیرعامل ردیت، چنین سخنانی در این انجمن قابل پذیرش هستند.

هنوز مشخص نیست که صحبت های - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هافمن انعکاس دهنده قوانین کمپانی ردیت نیز هست یا خیر اما محافظت از سخنان تنفرآمیز می تواند به آزار آنلاین و قلدری سایبری منجر شود. بنابر تحقیقات اخیر موسسه Pew، تقریباً 40 درصد از آمریکایی نوعی از آزارهای آنلاین را تجربه کرده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان

البته گرچه سخنان تنفرآمیز در ردیت آزاد هستند اما هافمن به سرعت اشاره کرد که با هرگونه تهدید خشونت آمیز در ردیت برخورد خواهد شد. «وقتی رفتارهای کاربران با سیاست های ما در قبال محتوی مغایرت داشته باشد، وارد عمل می شویم». گفتنی است که کمپانی ردیت مدتی پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به خاطر فعالیت های خشونت طلبانه نئونازی ها در وب سایت خود مورد انتقادات فراوان قرار گرفت و این اعتراضات به بن شدن برخی کاربران و به روزرسانی قوانین برای منع خشونت طلبی منجر گشت.

در بخشی از قوانین تازه ردیت آمده: « - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از این پس ما در برابر تمام محتویاتی که خشونت یا آسیب فیزیکی علیه یک شخص یا گروه خاصی از مردم را ترویج، تبلیغ و تجلیل می کنند وارد - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - عمل می شویم. به همین شکل، به مقابله با محتویاتی خواهیم پرداخت که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - حیوان آزاری را ترویج داده و تجلیل می کنند.»

نقطه نظر ردیت درباره آزادی بیان -و ممانعت آن از مقابله با سخنان تنفرآمیز- - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این انجمن را به تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - جامعه آنلاین در عصر دیجیتالی تبدیل کرده که تا این حد به کاربران آزادی عمل می دهد. بسیاری از کمپانی های مشابه مانند اپل، فیسبوک، گوگل، ایسنتاگرام، یوتوب، مایکروسافت، توییچ، پلی استیشن، ایکس باکس لایو، استیم و آمازون، همه و همه استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از چنین ادبیاتی را قدغن کرده اند.

- تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر خمینی شهر استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone