🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38086.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سونی کتابخوان 10 اینچی جدید با قابلیت پشتیبانی از قلم معرفی کرد

سونی چند ماه قبل از کتابخوان مبتنی بر جوهر الکترونیکی DPT-RP1 پرده برداشته بود که اندازه ای در حد یک کاغذ A4 و نمایشگری 13 اینچی داشت. کاربران می توانستند با استفاده از قلم، سند های ...

سونی چند ماه قبل از کتابخوان مبتنی بر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - جوهر الکترونیکی DPT-RP1 پرده برداشته بود که اندازه ای در حد یک کاغذ A4 و نمایشگری 13 اینچی داشت. کاربران می توانستند با - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - استفاده از قلم، سند های خود را بسازند، - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در فایل های PDF یادداشت کنند یا کارهایی از این قبیل انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دهند. به تازگی نسخه جدید از این - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کتابخوان معرفی شده که همان قابلیت ها - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - را ارائه می دهد، ولی اندازه کوچکتری دارد.

کتابخوان جدید سونی نمایشگری 10.3 اینچی دارد

مدل جدید که DPT-CP1 نام گرفته، - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به اندازه یک کاغذ A5 - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - است و از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نمایشگری 10.3 اینچی بهره می برد. رزولوشن گجت سونی 1404 در 1872 پیکسل است و به این ترتیب تراکم پیکسلی 224 نقطه در هر اینچ دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل

محصول جدید سونی 16 سطح رنگ خاکستری را نمایش می دهد و حافظه داخلی 16 گیگابایتی دارد

CP1 می تواند 16 سطح رنگ خاستری را نمایش دهد. این محصول دارای - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - 16 گیگابایت حافظه داخلی است که می تواند فایل های PDF را خود جای دهد. همچنین به لطف نرم - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - افزار ویژه سونی، می توان کتاب ها را با سایر کامپیوترهای بهره مند از سیستم عامل های ویندوز یا مک و نیز موبایل های بهره مند از سیستم عامل های iOS - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - یا اندروید به اشتراک گذاشت.

کتابخوان - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مورد بحث ضخامتی 5.9 میلی متری دارد و وزن آن کمتر از 226 گرم است. بنا بر ادعای سونی این تبلت تنها با یک بار شارژ، دوام باتری یک ماهه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - را ارائه می دهد.

مشابه با مدل بزرگتر، DPT-CP1 تنها در بازار ژاپن ارائه می شود و در عین حال قرار نیست برای مشتریان عادی به فروش برسد. سونی قیمت 650 دلاری را برای این محصول خود در نظر گرفته که به این ترتیب 100 دلار ارزان تر از برادر بزرگتر خود است. کتابخوان یاد شده قرار است از ماه ژوئن (خرداد تا تیر) سال جاری روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone