🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38082.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ موبایلی با بریدگی نمایشگر می‌سازد؟

پرچمداران فعلی کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس جزو موبایلی‌هایی بودند که در صفحه‌ی نمایششان بریدگی تعبیه نشده بود و در عوض با حاشیه‌های بسیار باریک در بالا و پایین بدنه‌شان، ...

پرچمداران فعلی کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس جزو موبایلی‌هایی بودند که در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - صفحه‌ی نمایششان بریدگی تعبیه نشده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - بود و در عوض با حاشیه‌های بسیار باریک در بالا و پایین بدنه‌شان، طراحی زیبایی را خلق کرده بودند. این مسئله موجب شده بود که این گوشی‌ها از نسبت تصویر مناسبی برخوردار شوند و به همین دلیل - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - تصور همگان این بود که سامسونگ جزو معدود شرکت هایی باشد که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - سراغ بریدگی در نمایشگر نرود.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل

اکنون پتنتی توسط کمپانی کره‌ای ثبت شده که تمامی تصورات کارشناسان را برهم زده و اطلاع می‌دهد که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - این شرکت هم قصد دارد رویکردی شبیه به دیگر شرکت‌ها در پیش بگیرد. این پتنت که به نظر می‌رسد به گلکسی اس 10 اختصاص داشته باشد، مشخص می‌کند که این گوشی قرار است یک بریدگی در بالای صفحه نمایشش داشته باشد تا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - دوربین سلفی و سنسور‌ها را در آن منطقه قرار بدهد.

البته سامسونگ پتنت دیگری نیز ثبت کرده که اثری از بریدگی نمایشگر در آن به چشم نمی‌خورد. در عوض گوشی به نمایش گذاشته شده در این پتنت کاملا بدون حاشیه بوده و تنها فریمی باریک دور صفحه نمایشش را پوشانده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل

اگر این پتنت به کهکشانی بعدی سامسونگ اختصاص داشته باشد، بدین ترتیب کمپانی یاد شده مجبور خواهد بود که سراغ حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر رفته و محلی برای قرار دادن دوربین سلفی و دیگر سنسور‌هایش پیدا کند. با توجه به اینکه پیشتر شایعاتی درباره‌ وجود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگرهای گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 9 مطرح شده بود، احتمال می‌رود که پتنت دوم به واقعیت نزدیکتر باشد.

در حال حاضر طرفداران سامسونگ بی صبرانه منتظر پرچمدار بعدی‌ این شرکت کره‌ای یعنی گلکسی نوت 9 هستند که قرار است  قدری زودتر از حد معمول هر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - ساله تا اواسط تابستان عرضه گردد. تصاویری از این موبایل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد پرچمدار بعدی سامسونگ به احتمال قوی، اولین موبایل این شرکت خواهد بود که از  حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone