🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38081.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به امکانات موبایل آنر 7A هواوی در آستانه عرضه جهانی

هواوی در اسفند ماه سال 96 از موبایل اقتصادی آنر 7C رونمایی کرد و چندی پس از آن نیز نسخه ارزان قمیت تر آنر 7A را معرفی کرد. اکنون در آستانه عرضه جهانی قصد داریم ...

هواوی در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - اسفند ماه سال 96 از موبایل اقتصادی آنر 7C رونمایی کرد و چندی پس از آن نیز نسخه ارزان قمیت تر آنر 7A را معرفی کرد. اکنون در آستانه عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - جهانی قصد داریم نگاهی به مشخصات این موبایل داشته باشیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پل سفید استان مازندران

آنر 7A شباهت بسیاری - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - با آنر View 10 دارد، ولی مشخصات سخت افزاری این دو تفاوت عمده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - ای با هم دارد. آنر 7A از نمایشگر کشیده 18 به 9 با اندازه 5.7 اینچ بهره می برد که رزولوشنی 720 در 1440 پیکسلی را ارائه می دهد.

چیپست در نظر گرفته شده برای موبایل مورد بحث اسنپدراگون 430 و رم آن 2 یا 3 گیگابایت است. آنر 7A از 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد (البته برخی منابع اشاره به عرضه مدل دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی در برخی از کشورها کرده اند).

یک حسگر اثر انگشت در قاب پشتی آن قرار گرفته. دوربین اصلی آن نیز دوگانه بوده و دارای حسگرهایی با رزولوشن های - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - 13 و 2 مگاپیکسلی است. حسگر دوم دوربین اصلی به منظور قابلیت های ویژه عکاسی از جمله افکت بوکه (محو کردن پس زمینه یا پیش زمینه سوژه تصویر) کاربرد دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پل سفید استان مازندران

دوربین اصلی که از حسگر 13 مگاپیکسلی بهره می برد قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 1080p را دارد. دوربین جلویی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - نیز 8 مگاپیکسلی است که یک فلاش برای آن در نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - گرفته شده. این دوربین همچنین می تواند برای آنلاک موبایل از طریق تشخیص چهره کاربر به کار رود.

آنر 7A از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و خوشبختانه هواوی یک درگاه جداگانه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - میکرو اس دی برای افزایش - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - حافظه جانبی تا 256 گیگابایت در نظر گرفته. همچنین کمپانی چینی تعبیه درگاه 3.5 میلی متری هدفون را فراموش نکرده و در عین حال موبایل اقتصادی خود - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - را به رادیوی FM مجهز کرده؛ دو موردی که این روزها در بسیاری از موبایل های جدید جای خالیشان احساس می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پل سفید استان مازندران

آنر 7A بدنه ای فلزی دارد و در رنگ های مشکی، طلایی و آبی روانه بازار می شود و باتری در نظر گرفته شده برای آن ظرفیتی 3000 میلی آمپر ساعتی دارد. وزن موبایل یاد شده 150 گرم است و با اندروید 8 و نسخه 8.0 رابط کاربری اختصاصی هواوی (EMUI) عرضه می گردد.

آنر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - 7A با قیمت 130 دلار برای نسخه بهره مند از 2 گیگابایت رم و 160 دلار برای مدل دارای 3 گیگابایت رم در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر پل سفید استان مازندران - چین به فروش می رسد. البته بر اساس گزارش ها برای بریتانیا قیمتی 139 پوندی (معادل 200 دلار) در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone