🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  2. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  3. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  4. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  5. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24235.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

تست سقوط آیفون 11 پرو ادعاهای اپل را به چالش می‌کشد [تماشا کنید]

در مراسم معرفی آیفون 11، اپل ادعا کرد که این گوشی مقاومترین شیشه پنل‌های اصلی و پشت را بین اسمارت‌فون‌های دیگر دارد و حالا در پی این ادعا، چند تست سقوط آیفون 11 برای سنجش ...

در مراسم معرفی آیفون 11، اپل ادعا کرد که این گوشی مقاومترین - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - شیشه پنل‌های اصلی و پشت را بین اسمارت‌فون‌های دیگر دارد و حالا در پی این ادعا، چند تست سقوط آیفون 11 برای سنجش مقاومت شیشه این گوشی انجام شده است. در حال حاضر تست‌های وبسایت Tom’s Guide و یوتیوبر EverythingApplePro منتشر شده که نتایج تست Tom’s Guide ناامید کننده به نظر می‌رسد.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل

در تست Tom’s Guide می‌بینیم که در اولین سقوط از ارتفاعی به اندازه قد کمر انسان و روی سطح بتنی، شیشه نمایشگر آیفون 11 پرو ترک بر می‌دارد اما شیشه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - پشتی آن مقاومت خوبی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - از خود نشان می‌دهد. در مرحله بعدی سقوط از ارتفاع شانه انجام می‌شود و پنل پشتی ترک بر داشته - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - و این سقوط به نمایشگر هم صدمه جدیدی وارد می‌کند.

با این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - حال همانطور که در این ویدیو گفته شده، تست سقوط‌های انجام شده کاملا دقیق و علمی نبوده‌اند و در واقع تلاش آن‌ها بر این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - بوده که سقوط گوشی در زندگی روزمره را شبیه‌سازی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - کنند. همانطور که می‌بینیم این نتایج چندان امیدوار کننده نیست و این در حالیست - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - که همین تست‌ها سال گذشته برای آیفون XS انجام شد و شیشه این گوشی در مقابل سقوط‌های مشابه دچار ترک خوردگی نشد.

از آن سو - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - در تست سقوط EverythingApplePro با آیفون 11پرو و 11 پرو مکس، نتایج کاملا متفاوتی به دست آمد و پیش از ترک خوردن شیشه، این گوشی‌ها 8 سقوط از ارتفاع کمر با زاویه‌های مختلف را به خوبی پشت سر گذاشتند.

با این حال - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - بعد از اینکه ارتفاع سقوط بیشتر شده و به حدود شانه رسید، فریم استیل دچار صدمه شد اما شیشه گوشی‌ها همچنان - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - سالم باقی ماندند. در نهایت و در دور دوم تست‌های EverythingApplePro از ارتفاع - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - شانه، نمایشگر آیفون 11 پرو شکست و شیشه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - پنل پشتی آیفون 11 پرو مکس هم خرد شد.

به نظر می‌رسد نتایج این تست به ادعاهای اپل بیشتر نزدیک باشد، اما با این حال باید منتظر تست سقوط‌های آینده از گوشی‌های جدید اپل باشیم تا صحت ادعاهای این شرکت تأیید یا رد شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone