🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39984.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 9 پلاس در گیک بنچ رویت شد

تنها چند ماه دیگر به ارائه موبایل های پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باقی مانده. ولی بازار شایعات اطلاعات آنها از مدت ها پیش داغ است و تاکنون بسیاری ...

تنها چند ماه دیگر به ارائه موبایل های پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باقی مانده. ولی بازار شایعات اطلاعات آنها از مدت ها پیش داغ است و تاکنون بسیاری از اطلاعات آنها از جمله چیپست اسنپدراگون 845 فاش شده. به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تازگی بنچ مارک جدیدی  منتسب به گلکسی اس 9 پلاس منتشر شده که خبر از امتیاز بسیار خوب آن می دهد.

گلکسی اس 9 پلاس که در در این آزمایش مدل آن «SM-G965» اعلام شده، در تست تک هسته ای در گیک بنچ - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - امتیاز - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - 2422 و در آزمایش چند هسته ای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - امتیاز - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - 8351 را کسب کرده. بدین تریتب به نظر می رسد نسبت به گلکسی اس 8 شاهد بهبود قابل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - توجه کارایی چیپست باشیم. همچنین بر خلاف بنچمارک منتشر شده قبلی، با توجه به منطقی بودن اعداد این بنچمارک، به نظر می رسد اطلاعات - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آن قابل اعتماد باشد.

امتیاز های گلکسی اس 9 پلاس نسبت به سایر موبایل های سامسونگ به میزان قابل توجهی پیشرفت کرده. با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط گیک بنچ، تاکنون امتیاز سایر تلفن های هوشمند این کمپانی برای آزمایش تک هسته ای حدود 2000 و برای آزمایش چند هسته ای نیز عددی بالاتر از 6500 بوده است.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی
گلکسی اس 8 در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تست های گیک بنچ امتیازهای تک هسته ای 2029 و چند هسته ای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - 6738 را به دست آورده بود.

بر اساس دیگر اطلاعاتی که در این تست منتشر شده، تلفن هوشمند یاد شده با اندروید 8.0 عرضه خواهد شد و از 6 گیگابایت رم - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بهره خواهد برد. همچنین بر اساس گزارشات پیشین به نظر می رسد شاهد تغییرات ظاهری اندکی نسبت به پرچمدارن فعلی این کمپانی، گلکسی اس 8 و گلکسی 8 پلاس باشیم.

کمپانی سامسونگ معمولا همزمان با کنگره جهانی موبایل (MWC) که اواخر زمستان برگزار می شود از محصولات جدید خود رونمایی می کند. اما بر اساس شایعات جدید ممکن است در دی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ماه سال جاری شاهد معرفی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - عضو جدید خانواده گلکسی اس باشیم.
پیشنهاد می کنیم مطلب دیجیاتو در مورد قابلیت هایی که گلکسی اس 9 را به تلفن هوشمند بهتری بدل می کنند را - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از دست ندهید.

گلکسی S9 احتمالا از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone