🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  5. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40961.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آغاز سوخت‌رسانی اینترنتی از دی ماه در تهران

طرح توزیع سوخت با سفارش اینترنتی در ابتدای این هفته با حضور جمعی از مسئولان رونمایی شد؛ طرحی که قرار است از دی‌ماه با حداقل ۱۰۰ ماشین سوخت‌رسان ۸۰۰ لیتری، در شهر تهران فعالیت خود ...

طرح توزیع سوخت با سفارش اینترنتی در ابتدای - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران - این هفته با حضور جمعی از مسئولان رونمایی شد؛ طرحی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران - که قرار است از دی‌ماه با حداقل ۱۰۰ ماشین سوخت‌رسان ۸۰۰ لیتری، در شهر تهران فعالیت خود را اغاز کند و به گفته مدیرانش، بر کاهش ترافیک تهران تاثرگذار - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران - باشد.

شرکت «پتروآیریک» که از شرکت‌های شناخته شده در حوزه سوخت رسانی نوین است، پس از یک سال تلاش و طراحی نمونه‌های مختلف، اکنون از وزارت نفت مجوز فعالیت توزیع بنزین اینترنتی را دریافت کرده و تصمیم دارد یک اپلیکیشن را در اختیار کاربران قرار دهد تا توسط آن، بتوانند بنزین - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران - را در محل سفارش دهند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران

قیمت بنزین همان ۱۰۰۰ تومان خواهد بود

اپلیکیشن طراحی شده توسط این شرکت دارای دو نسخه برای کاربران و سوخت‌رسانان است. فرایند کار نیز چنین است که نزدیکترین ماشین سوخت‌رسان به درخواست کاربر پاسخ خواهد داد. کاربر نیز می تواند با بررسی قیمت و زمان تخمین زده شده، گزینه تایید یا انصراف را انتخاب کند.

«سعید مهرعلیان» مدیرعامل شرکت پتروآیریک درباره ویژگی‌های این طرح به دیجیاتو می‌گوید:

«قیمت بنزین - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران - ارائه شده توسط این سامانه همان لیتری ۱۰۰۰ تومان است و تنها هزینه حمل و نقل به آن اضافه خواهد شد. وقتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران - بنزین - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران - می‌زنید مجبور هستید حداقل نیم ساعت ترافیک تهران را تحمل کنید تا به پمپ بنزین برسید. علاوه بر این باید زمان زیادی هم در صف منتظر بمانید و در این صورت حدود چهل دقیقه و حتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران - بیشتر وقت شما گرفته خواهد شد. در نتیجه توزیع اینترنتی بنزین می‌تواند ضمن جلوگیری از هدر رفتن زمان کاربران، به کنترل ترافیک و کاهش آلودگی هوا کمک کند.»

مدیرعامل پتروآیریک درباره نحوه محاسبه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران - هزینه حمل و نقل که پرداخت آن به طرق نقدی و اینترنتی امکان پذیر خواهد بود، خاطر نشان نمود:

«نرخ این خدمات به دو فاکتور مهم بستگی دارد، یکی مسافتی که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران - خودروی کاربر با سوخت‌رسان دارد و دیگری ساعت درخواست. مشخصاً ساعات ترافیک و نیمه‌های شب هزینه بخصوص خود را خواهد داشت اما قطعا هزینه آن کمتر از وقتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران - خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران - بود که صرف رفتن به پمپ‌بنزین و ماندن در ترافیک می‌شود. ضمناً ظرفیت این خودرو‌های سوخت رسان ۸۰۰ لیتر است.»

فعلاً فقط تهران!

بر اساس گفتگوی مهرعلیان با دیجیاتو، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران - طرح مذکور مورد تایید اداره بهداشت، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران - ایمنی و محیط - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران - زیست (HSE) وزارت نفت بوده و قرار است در دی ماه کار خود را در تهران آغاز کند. مدیرعامل پتروآیریک انتخاب تهران برای این طرح را کمبود جایگاه‌های ارائه بنزین در سطح شهر و همچنین تراکم بالای خودروها می‌داند.

پتروآیریک فعلاً برنامه‌ای برای ارائه چنین خدماتی در سایر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران - شهرهای ایران ندارد و به نظر می‌رسد که مدیران این شرکت در انتظار آن هستند تا استقبال شهروندان تهرانی را بسنجند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران - و سپس راه‌اندازی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کلاردشت استان مازندران - این طرح در سایر شهرها را مورد ارزیابی قرار دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone