🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33254.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اوبر به خاطر پنهانکاری 148 میلیون دلار غرامت پرداخت می‌کند

بنابر گزارش های تازه، رسوایی سال 2016 اوبر، یعنی زمانی که این کمپانی از یک رخنه بزرگ اطلاعات باخبر شد و باجی 100 هزار دلاری به هکرها پرداخت، در واقع 148 میلیون دلار روی دست ...

بنابر گزارش های تازه، رسوایی سال 2016 اوبر، یعنی زمانی که این کمپانی از یک رخنه بزرگ اطلاعات باخبر شد و باجی 100 هزار دلاری به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چمخاله استان گیلان - هکرها پرداخت، در واقع 148 میلیون دلار روی دست اوبر هزینه گذاشته است. این سرویس هم سفری آنلاین هم اکنون به زیر پا گذاشتن قوانین متهم شده و در همین راستا با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چمخاله استان گیلان - 50 ایالت آمریکا به توافق رسیده تا مبلغ 148 میلیون دلار را به عنوان غرامت پرداخت کند.

رخنه امنیتی سال 2016، اطلاعات بیش از 57 میلیون نفر از مشتریان و رانندگان اوبر در سراسر جهان را در اختیار هکرها قرار داد اما اخبار مربوط - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چمخاله استان گیلان - به این حمله تا پیش از سال 2017 اعلام عمومی نشد. در واقع اوبر از این هک باخبر بود اما سعی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چمخاله استان گیلان - داشت آن را لاپوشانی کند و به همین خاطر 100 هزار دلار به هکرها پرداخت تا اطلاعات به سرقت رفته - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چمخاله استان گیلان - را از بین ببرند.تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چمخاله استان گیلانوکیل ایالات کالیفرنیا، «خاویر بِکِرا» می گوید که «تصمیم اوبر در راستای مخفی نگه داشتن این موضوع، به صراحت اعتماد عمومی را زیر پا می گذارد. این کمپانی نتوانست از اطلاعات کاربران محافظت کند و به هنگام دزدیده شدن آنها مراجع قانونی را باخبر نکرد.»

گفتنی است که رخنه امنیتی سال 2016 در زمان مدیریت تراویس کالانیک صورت گرفت و در زمانی که اوبر با مشکلات داخلی فراوان مواجه بود. در آگوست سال 2017 دارا خسروشاهی جایگزین کالانیک شد و از آن زمان در تلاش بوده تا برخی از رویه های تجاری پیشین را اصلاح کند. مدیرعامل جدید اوبر می گوید تنها مدت کوتاهی قبل از اعلام عمومی از این هک باخبر شده و اعتراف می کند که اوبر باید به محض آگاهی از حمله، مراجع قضایی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چمخاله استان گیلان - را باخبر می کرد.

گفتنی است که غرامت 148 میلیون دلاری میان تمام ایالت ها تقسیم می شود و چگونگی استفاده از این پول به هر خود ایالات بستگی دارد. - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چمخاله استان گیلان - اوبر همچنین با استفاده از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر چمخاله استان گیلان - سیستم های امنیتی تازه ای که از هک های بیشتر در آینده جلوگیری می کنند موافقت کرده و قصد دارد فرهنگ سازمانی خود را نیز دستخوش تغییرات فراوان کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone