🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  4. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  5. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40960.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

چین نخستین زیردریایی اتمی با پیشرانه مغناطیسی را آزمایش کرد

با پیشرفت صنایع نظامی و سیستم های جست و جوگر دقیق، پنهانکاری به یکی از اصول طراحی تجهیزات نظامی تبدیل شده و این امر مدتی است که در جنگ افزارهای دریایی نیز شدیداً مورد توجه ...

با پیشرفت صنایع نظامی و سیستم های جست و جوگر دقیق، پنهانکاری به یکی از اصول طراحی تجهیزات نظامی تبدیل شده و این امر مدتی است که در جنگ افزارهای دریایی نیز شدیداً مورد توجه قرار می گیرد.

کشور چین هم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در همین راستا پیشرانه مغناطیسی جدیدی طراحی کرده که به زیردریایی های اتمی اجازه می دهد با انتشار امواج کمتر و حفظ ویژگی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پنهانکاری، در آب دریاها و اقیانوس ها حرکت کنند.

بر اساس گزارشات موجود، شرکت صنایع کشتی سازی چین - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - (CSIC) نخستین سیستم پیشرانه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مغناطیسی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - خود را اخیراً مورد آزمایش قرار داده که در صورت موفقیت نهایی و پذیرش طرح، نیروی دریایی چین را از نظر فناوری در جایگاه مناسبی نسبت به رقبای غربی قرار خواهد داد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

البته چنین پیشرانه هایی (که از دوام بالایی برخوردارند) چند سالی است که توجه مهندسان را در سراسر جهان به خود جلب کرده اند اما - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - رسانه های چینی ادعا می کنند سیستم توسعه یافته - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در این کشور، بی صداترین و پنهانکارترین - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نمونه موجود در دنیا خواهد بود.

پیشرانه های مغناطیسی با استفاده از آهنرباهای قدرتمند، آب را با فشار زیاد در یک استوانه حرکت می دهند

جالب است بدانید که پیشرانه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - های مغناطیسی با استفاده از آهنرباهای قدرتمند، آب را با فشار زیاد در یک استوانه به حرکت درآورده و از انتهای زیردریایی خارج می کنند که به دلیل کاهش چشمگیر قطعات متحرک، امواج راداری و حرارتی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بسیار کمتری تولید کرده و نسبت به زیردریایی های معمولی، پنهانکارتر خواهند بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

گفتنی است چینی ها علاوه بر پیشرانه مغناطیسی، دو نوع زیردریایی جنگی جدید را نیز در دست طراحی دارند - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که مدل اول علاوه بر پنهانکاری، قابلیت حرکت با سرعت بالا روی سطح آب را داشته و نمونه دوم نیز با ساختاری مانند زیردریایی های کلاسیک، تنها در شرایط رزمی به زیر آب فرو می رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone