🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  2. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  4. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  5. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40962.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اریک اشمیت از دانشمندان ایرانی و پایان سردمداری آمریکا در هوش مصنوعی می گوید

اریک اشمیت رئیس هیئت مدیره آلفابت اخیراً هشدار داده که در آینده ممکن است آمریکا از رقابت با چین در زمینه هوش مصنوعی عقب بیفتد. او پیش بینی کرده که پیشتازی آمریکا در این زمینه ...

اریک اشمیت رئیس هیئت مدیره آلفابت اخیراً هشدار داده که در آینده ممکن است آمریکا از رقابت با چین در زمینه هوش مصنوعی عقب بیفتد. او پیش بینی کرده که پیشتازی آمریکا در این زمینه تا 5 سال آتی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ادامه خواهد داشت و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پس از آن، چین سردمدار هوش مصنوعی در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دنیا خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

اشمیت در این خصوص معتقد است چین در پی استفاده از این تکنولوژی در هر دو زمینه تجاری و نظامی است. او برای اثبات صحت گفته خود به اسناد سیاسی چین اشاره می کند که حکایت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از هدف این کشور برای تبدیل - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شدن به کشور پیشرو در زمینه هوش مصنوعی تا سال 2030 دارد.

اشمیت خطاب به دولت مردان آمریکا و با اشاره به دانشمندان ایرانی می گوید:

«تعدادی از بهترین انسان ها از کشورهایی هستند که ما اجازه ورودشان به آمریکا را نمی دهیم. آیا می خواهید - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آنها [فناوری های مرتبط با] هوش مصنوعی را در جای دیگری [از دنیا] بسازند یا در آمریکا این کار را انجام دهند؟ ایران برخی از بهترین دانشمندان کامپیوتر در دنیا را پرورش می دهد. من می خواهم آنها اینجا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - (در آمریکا) کار کنند و بگذارید واضح تر بگویم: می خواهم آنها برای آلفابت و گوگل کار کنند»

اریک اشمیت معتقد است که آمریکا باید در سطح شرکت های دولتی و نیز خصوصی، استراتژی های مربوط به حوزه هوش مصنوعی را تدوین و دنبال کند. به اعتقاد او، این تنها راه ادامه سردمداری آمریکا در این زمینه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone