🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23041.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

وزارت بهداشت خبر داد: ۳ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافتند

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت خبر از بهبود سه تن از مبتلایان به ویروس کرونا داد و اعلام کرد این افراد از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش‌های عادی منتقل شدند و امروز صبح با بهبودی ...

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت خبر از بهبود سه تن از مبتلایان به ویروس کرونا داد و اعلام کرد این افراد از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - بخش مراقبت‌های ویژه به بخش‌های عادی منتقل شدند و امروز صبح با بهبودی کامل مرخص شدند.

عصر دیروز، دکتر «محمدرضا هاشمیان» پزشک بیمارستان مسیح دانشوری که در زمینه خدمات کرونا فعالیت دارد، با یک استوری اینستاگرامی خبر از بهبود یک جوان ۲۵ ساله در این بیمارستان داده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - بود و حالا به نظر می‌رسد این خبر با بهبود دو تن دیگر به صورت رسمی تایید شده است. طبق شنیده‌ها، دو فرد بهبود یافته در تهران ۲۵ و ۲۹ ساله بودند و سن و سال جنسیت نفر سوم که در اراک بوده مشخص نیست.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان

کیانوش جهانپور، مدیر روابط عمومی وزارت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - بهداشت گفته که سه گزارش مستند وجود دارد که یکی مربوط به پزشکان در اراک است که در روند بهبودی قرار دارد و از بخش مراقبت‌های ویژه خارج شده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - و در بخش عادی قرار دارد و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - دو - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - تن دیگر نیز در تهران بوده‌اند:

«یک بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بهبود یافته است؛ همچنین یک بیمار در بیمارستان فیروزگر و یک بیمار در اراک که شرایط مطلوبی نداشته اند، خوشبختانه از آی. سی. یو به بخش انتقال داده شده و اکنون حال عمومی بیماران خوب است و مرخص شده‌اند.»

طبق گزارش‌های موجود، آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری حداکثر حدود سه درصد است. جهان پور در همین زمینه تصریح کرد: «به نظر می‌آید رفتار این ویروس در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - کشور ما نباید خیلی متفاوت با سایر مناطق باشد. به هر حال بهبود این سه مورد مبتلا - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - کرونا بسیار نویدبخش است.»

او در پاسخ به این سوال که این بیماران همانند مبتلایان چینی، بعد از بهبود مجدد، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - به کرونا ویروس مبتلا می‌شوند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - یا خیر بیان کرد: «این یک بیماری نوپدید است، بنابراین بررسی‌ها و تحقیقات محققان نشان می‌دهد که این بیماری، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - چرا و چگونه می‌تواند، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - بازگردد.»

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان

باید گفت در مقابل بیش از ۲۵ هزار تن - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - از مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، معادل ۳۱.۶ درصد آنها بهبود یافته‌اند که بیشترین تعداد گزارش شده پس از چین در سنگاپور بوده است. هنوز درمان قطعی این بیماری - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - یا واکسن و دارویی برای درمان آن، کشف و شناسایی نشده و همانطور که اعلام شد حتی برخی پزشکان چینی اعلام کرده‌اند که احتمال بازگشت این بیماری پس از مشاهده علائم بهبود وجود دارد.

جدول زیر به ارائه آماری از بهبود یافتگان ویروس کرونا در تمام جهان تعلق دارد و از سایت Worldometers استخراج شده است؛ لازم به ذکر است آمار متعلق به ایران این جدول به روز رسانی شده است.

درصد بهبودیافتگان تعداد بهبود یافتگان درصد مرگ و میر شمار قربانیان شمار مبتلایان کشور/مکان رتبه
۳۲.۳ ۲۴۹۹۲ ۳.۳ ۲۵۹۳ ۷۷۳۴۵ چین ۱
۲.۶ ۲۲ ۰.۹ ۸ ۸۳۳ کره‌جنوبی ۲
۲.۴ ۱۷ ۰.۴ ۳ ۶۹۱ کشتی دایاموند پرنسس ۳
۰.۹ ۲ ۲.۲ ۵ ۲۲۴ ایتالیا ۴
۱۵.۷ ۲۳ ۰.۷ ۱ ۱۴۶ ژاپن ۵
۵۷.۳ ۵۱ ۰ ۰ ۸۹ سنگاپور ۶
۲۴ ۱۹ ۲.۵ ۲ ۷۹ هنگ‌کنگ ۷
۴.۶ ۳ ۱۸.۷ ۱۲ ۶۴ ایران ۸
۶۰ ۲۱ ۰ ۰ ۳۵ تایلند ۹
۲۰ ۷ ۰ ۰ ۳۵ آمریکا ۱۰
۶.۶ ۲ ۳.۳ ۱ ۳۰ تایوان ۱۱
۵۰ ۱۱ ۰ ۰ ۲۲ استرالیا ۱۲
۸۱.۸ ۱۸ ۰ ۰ ۲۲ مالزی ۱۳
۹۳.۷ ۱۵ ۰ ۰ ۱۶ ویتنام ۱۴
۸۷.۵ ۱۴ ۰ ۰ ۱۶ آلمان ۱۵
۲۳ ۳ ۰ ۰ ۱۳ امارات ۱۶
۶۱.۵ ۸ ۰ ۰ ۱۳ بریتانیا ۱۷
۸۳.۳ ۱۰ ۸.۳ ۱ ۱۲ فرانسه ۱۸
۶۰ ۶ ۰ ۰ ۱۰ ماکائو ۱۹
۳۰ ۳ ۰ ۰ ۱۰ کانادا ۲۰
۱۰۰ ۳ ۰ ۰ ۳ هند ۲۱
۶۶.۶ ۲ ۳۳.۳ ۱ ۳ فیلیپین ۲۲
۰ ۰ ۰ ۰ ۳ کویت ۲۳
۱۰۰ ۲ ۰ ۰ ۲ اسپانیا ۲۴
۱۰۰ ۲ ۰ ۰ ۲ روسیه ۲۵
۰ ۰ ۰ ۰ ۲ اسرائیل ۲۶
۱۰۰ ۱ ۰ ۰ ۱ کامبوج ۲۷
۱۰۰ ۱ ۰ ۰ ۱ نپال ۲۸
۱۰۰ ۱ ۰ ۰ ۱ فنلاند ۲۹
۱۰۰ ۱ ۰ ۰ ۱ مصر ۳۰
۰ ۰ ۰ ۰ ۱ بحرین ۳۱
۰ ۰ ۰ ۰ ۱ افغانستان ۳۲
۰ ۰ ۰ ۰ ۱ لبنان ۳۳
۰ ۰ ۰ ۰ ۱ عراق ۳۴
۰ ۰ ۰ ۰ ۱ سوئد ۳۵
۱۰۰ ۱ ۰ ۰ ۱ بلژیک ۳۶
۱۰۰ ۱ ۰ ۰ ۱ سریلانکا ۳۷
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone