🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36363.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

دانشمندان قصد دارند یک آلبوم موسیقی را درون DNA ذخیره کنند

مسیو اتک نام یکی از گرو‌ه‌های موسیقی انگلیسی است که با ۲۰ ساله شدن آلبوم کلاسیک معروفشان یعنی Mezzanine قصد دارند با کمک محققان آن را جاوادنه کنند. دانشمندان قصد دارند به سفارش این گروه، آلبوم ...

مسیو اتک نام یکی از گرو‌ه‌های موسیقی انگلیسی است که با ۲۰ ساله شدن آلبوم کلاسیک معروفشان یعنی Mezzanine قصد دارند با کمک محققان آن را جاوادنه کنند. دانشمندان قصد دارند به سفارش این گروه، آلبوم یاد شده را به صورت کد‌های دی ان ای ذخیره کنند. این آلبوم به شکل دی ای ان قادر است تا میلیون‌ها سال بعد دست نخورده و سالم باقی بماند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان

انستیتو تکنولوژی فدرال زوریخ (ETH Zurich) مسئولیت این کار را بر عهده گرفته و پرفسور «رابرت گرس» سرپرست این انستیتو درباره دلیل فعالیت یاد شده گفته است:

«اطلاعاتی که روی یک سی دی یا هارد دیسک ذخیره می‌شوند شامل صفر و یک می‌شوند اما دی ان ای به صورت دنباله‌هایی از سی بلوک دی ان ای یعنی A، C، G - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - و T ذخیره خواهد شد. این روش به ما اجازه می دهد موسیقی را برای هزاران سال به دور از هرگونه خرابی آرشیو کنیم.»

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان

تصویر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - بالا به قسمتی از مدل ذخیره شده‌ی آلبوم موسیقی Mezzanine به صورت دی ان ای اختصاص دارد. در این مدل تمامی آلبوم به صورت چهارتایی ذخیره شده‌اند و تیم تحقیقاتی مسئول خاطرنشان نموده که مجبور بوده‌اند - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - حدود ۵ هزار کره‌ی شیشه‌ای به قطر ۱۶۰ نانومتر بسازند تا بتوانند کل آلبوم را در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - آن ذخیره کنند.

هر ضرب یک آهنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - به صورت لایه‌هایی نازک که شامل دی ان ای دیتای صوتی است، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - ذخیره - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - می‌شود. تیم یاد شده سعی کرده که ابتدا هر فایل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - موسیقی را به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - صورت فرمت اوپوس ذخیره کند. سپس فایل یاد شده با کمک یک کمپانی آمریکایی به ۹۲۰ هزار رشته‌ی دی ان ای تبدیل شده است تا جاودانه شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان

گام بعدی این است که این دی ان ای ها داخل ۵۰۰۰ کره‌ی شیشه‌ای قرار گیرند تا در کنار هم قرار گرفته و شمای کلی آلبوم یاد شده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - را تشکیل دهند. بدین شکل اگر شخصی بعد از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - مدتها این محتوا را بیابد پس از تبدیل این دی ان ای ها به فایل صوتی قادر خواهد بود آنها را دوباره بشنود.

 

تماشا کنید: در «استادیوم بی حد و مرز» نایکی می توانید با نسخه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - دیجیتالی خودتان رقابت کنید

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone