🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36372.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

فضانورد ناسا کارت حافظه دوربین گو پروی خود را جا گذاشت

برای همه پیش می‌آید که بعد از خروج از منزل یا محل کار خود متوجه بشوند که وسیله‌ی کوچکی نظیر کارت حافظه‌شان را جا گذاشته‌اند اما اخیراً اتفاق جالبی رخ داده که این فراموشی را ...

برای همه پیش می‌آید - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که بعد از خروج از منزل یا محل کار خود متوجه بشوند که وسیله‌ی کوچکی نظیر کارت حافظه‌شان را جا گذاشته‌اند اما اخیراً اتفاق جالبی رخ داده که این فراموشی را به مرحله جدیدی وارد کرده است. به تازگی فضانورد ناسا حین انجام ماموریت عکسبرداری با دوربین گو پرو‌ی خود متوجه شده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که کارت حافظه دوربین را جا گذاشته است.

این فضانورد متوجه نشده بود که به نمایش درآمدن هشدار No SD چه دلیلی دارد

داستان از اینجا شروع شد که فضانورد یاد شده برای انجام یک ماموریت به محوطه‌ی بیرونی ایستگاه فضایی بین‌ المللی قدم گذاشت و سعی کرد با مانور در فضا، تجهیزات یک - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فضاپیما را چک کند. او زمانی که خواست از این تجهیزات فیلمبرداری کند با - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مشکل مواجه شد و مشکل خود - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را بدین شکل با مرکز کنترل ناسا در هیوستن مطرح کرد.

او از مرکز پرسید که سوالی درباره‌ی دوربین‌های گو پرو برایش پیش آمده چرا که او بارها کلید ضبط را می‌زند اما نتیجه‌ای نمی‌گیرد. او همچنین مطرح کرد که هشدار نبود کارت SD را می‌بیند اما نمی‌داند برای حل مشکل چه کاری باید انجام دهد.

مرکز هم به او اطلاع داد که این هشدار بدین معنی است - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که دوربین مورد نظر کارت حافظه‌ ندارد تا بتواند فیلمبرداری کرده و محتوا را در خود ذخیره کند. پس از آن دیگر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هیچ صحبتی درباره‌ی دوربین و کارت حافظه ردوبدل نشد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوی استان آذربایجان غربی

فضانورد یاد شده مدرک دکترای زمین شناسی داشته و ۱۸ - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سال با ناسا همکاری کرده است

مشخص - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نشده که چه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کسی مقصر رخ دادن چنین اتفاق شرم‌آوری است اما با بررسی سوابق تیم حاضر در ایستگاه فضایی می‌توان در این زمینه حدس زد. - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ماموریت «سفر اکتشافی ۵۵» (Expedition 55) از روز هشتم اسفندماه سال گذشته با یک تیم شش نفره آغاز شد. در میان این شش نفر، نام Andrew Feustel به چشم می‌خورد که احتمالاً همان فضانوردی است که کارت حافظه را جا گذاشته است.

جالب اینجاست Andrew Feustel که مدرک دکترا در حوزه‌ی زمین شناسی دارد و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از سال ۲۰۰۰ - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فضانورد ناسا بوده است. او پیش از این نیز ۲۹ روز در فضا سپری نموده و ۴۲ ساعت نیز - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در آن پیاده‌روی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone