🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36368.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تمامی گوشی های نوکیا X6 تنها در ده ثانیه به فروش رفت

هفته‌ی گذشته نوکیا X6 رسما معرفی شد و مشخص شد که این میان رده، اولین موبایل برند یادشده خواهد بود که از بریدگی نمایشگر بهره می‌برد. از سوی دیگر این موبایل با استقبال فوق العاده‌ی کاربران چینی ...

هفته‌ی گذشته نوکیا X6 رسما معرفی شد و مشخص شد که این میان رده، اولین موبایل برند یادشده خواهد بود که از بریدگی نمایشگر بهره می‌برد. از سوی دیگر این موبایل با استقبال فوق العاده‌ی کاربران چینی مواجه شده و در اولین روز - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - فروش ‌تمامی گوشی های - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نوکیا X6 تنها در ۱۰ ثانیه به فروش رفته است. حال باید دید این مسئله موجب خواهد شد که کمپانی تولید کننده‌ نظر خود - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را بر عرضه‌ی اختصاصی این موبایل در چین عوض کند یا خیر.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

پیش - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از این HMD Global اعلام کرده بود که این موبایل قرار است تنها در چین عرضه شود اما شایعاتی مبنی بر ورود آن به بازار‌های دیگر جهان - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نیز - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شنیده می‌شود چرا که به تازگی وبسایت رسمی این تولید کننده‌، یک نظرخواهی برای عرضه‌ی جهانی نوکیا X6 انجام داده است. در این نظر سنجی که بیش از ۸ هزار نفر در آن شرکت کرده بودند، مشخص شد که ۹۲ درصد از کاربران جهان علاقه دارند این گوشی به بازار کشورشان عرضه شود.

از سوی دیگر تمامی گوشی های نوکیا X6 در روز اول فروش خود تنها در ده ثانیه به فروش رفته‌اند اما هنوز تعداد موبایل فروخته شده از سوی این شرکت اعلام نشده است. علاوه بر این تاکنون بیش از ۷۰۰ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هزار کاربر برای تهیه این موبایل از دو اپراتور معروف کشور چین یعنی JT.com و Suning، درخواست رسمی خود را ثبت کرده‌اند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

باید گفت که این موبایل در سه نسخه عرضه شده است؛ یک مدل از ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و قیمتی معادل ۲۰۳ دلار دارد. علاوه بر این نسخه‌ی دیگری نیز وجود دارد که ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در آن تعبیه شده و به نرخ ۲۳۵ دلار عرضه شده است. ضمن اینکه کاربران قادر خواهند بود با پرداخت هزینه‌‌ای معادل ۲۶۶ دلار از گرانترین نسخه‌ی این موبایل - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - که از ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت بهره می‌برد استفاده کنند.

تاریخ عرضه‌ی سری بعدی این محصولات یعنی ۸ روز دیگر اعلام شده است و باید دید در آن تاریخ چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و استقبال از این میان - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - رده ادامه دار خواهد بود یا خیر. اگر محبوبی  نوکیا X6 در بازار چین در همین سطح بماند بعید نیست که HMD Global بخواهد میانرده‌ی جدیدش را به بازار جهانی نیز بفرستد.

 

تماشا - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کنید: کالبد شکافی نوکیا 8 خبر از دشواری فرایند تعمیر آن می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone