🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36381.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

بدافزاری که اطلاعات حساس تلگرام را به سرقت می برد

محققان امنیتی اخیرا بدافزاری را کشف شده اند که داده های حافظه پنهان و اطلاعات حساس دیگر را از نسخه دسکتاپ تلگرام به سرقت می برد. بدافزار «تلگراب» بدین منظور از تنظیمات پیش فرض ضعیف ...

محققان امنیتی اخیرا بدافزاری را کشف شده اند که - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محمودآباد استان مازندران - داده های حافظه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محمودآباد استان مازندران - پنهان و اطلاعات حساس دیگر را از نسخه دسکتاپ تلگرام به سرقت می برد.

بدافزار «تلگراب» بدین منظور از تنظیمات پیش فرض ضعیف و عدم وجود گزینه چت ایمن یا Secret Chat در نسخه دسکتاپ این پیام رسان سواستفاده می کند.

به گفته محققان موسسه امنیتی Talos از آنجایی که اپلیکیشن دسکتاپ تلگرام از رمزنگاری سرتاسری پشتیبانی نمی کند، هکرها با دسترسی به کامپیوترهای هدف و حافظه پنهان، امکان مشاهده داده ها و حتی پیام های رد و بدل شده بین کاربران را دارند:

قابلیت چت ایمن - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محمودآباد استان مازندران - یک ویژگی است و فقدان آن را نمی توان باگ به شمار آورد. از سوی دیگر در این نسخه از تلگرام قابلیت خروج خودکار به صورت پیش فرض فعال نیست و این دو عنصر در کنار هم امکان دسترسی غیرمجاز به پیام ها را فراهم می کنند.

تلگراب در حملات اول خود تنها پیام های متنی، اعتبارنامه های مرورگر و کوکی ها را به سرقت می برد اما در موج دوم حافظه پنهان تلگرام و داده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محمودآباد استان مازندران - های مرتبط به حساب کاربری را هم در اختیار هکرها قرار می دهد.تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محمودآباد استان مازندراناین کمپین از طریق دانلودرهای نوشته شده به زبان های برنامه نویسی مختلفی از جمله گو، پایتون و AutoIT گسترش پیدا کرده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محمودآباد استان مازندران - و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محمودآباد استان مازندران - محققان عقیده دارند که بیشتر کاربران روس در معرض حمله قرار دارند.

کمپانی توسعه دهنده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محمودآباد استان مازندران - در سایت خود مشخصا - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر محمودآباد استان مازندران - به عدم پشتیبانی از این قابلیت در نسخه های خاص اشاره کرده است:

چت ایمن مستلزم دسترسی دائمی به حافظه دستگاه است و فعلا ورژن های دسکتاپ و تحت وب از آن پشتیبانی نمی کنند اما ممکن است در آینده این قابلیت ها را هم اضافه کنیم.

تا زمانی که کمپانی تحت نظر پاول دورف این ویژگی ها را به نسخه های مذکور نیاورده تنها راه حل برای کاربران تغییر رمز عبور و استفاده از آنتی ویروس های قدرتمندی است که قابلیت شناسایی تلگراب را دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone