🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36366.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

هشدار گوگل، مایکروسافت و اینتل؛ کشف آسیب پذیری جدید مشابه با اسپکتر

مایکروسافت و گوگل در کنار اینتل از آسیب پذیری جدیدی به نام «Speculative Store Bypass نوع 4» در پردازنده ها پرده برداشته اند که شباهت زیادی به آسیب پذیری اسپکتر دارد. اسپکتر آسیب پذیری است ...

مایکروسافت و گوگل در کنار اینتل از آسیب پذیری جدیدی به نام «Speculative Store Bypass نوع 4» در پردازنده ها پرده برداشته اند که شباهت زیادی به آسیب پذیری اسپکتر دارد.

اسپکتر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمک آبرود استان مازندران - آسیب پذیری است که از یک عملکرد عادی پردازنده به نام «اجرای زود هنگام» سوء استفاده می کند. بر اساس این عملکرد، برخی از عملیات - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمک آبرود استان مازندران - پردازشی آتی پیش بینی شده و به این طریق این - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمک آبرود استان مازندران - پردازش ها سریعتر انجام - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمک آبرود استان مازندران - می شوند. ولی مشکل این قابلیت از آنجا - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمک آبرود استان مازندران - ناشی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمک آبرود استان مازندران - می شود که هکر ها می توانند با - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمک آبرود استان مازندران - استفاده از قطعات کد ویژه یک سری اطلاعات را به صورت زودهنگام بارگذاری کنند و آنتی ویروس ها نیز متوجه این ماجرا نخواهند شد، زیرا اسپکتر از یک قابلیت طبیعی پردازنده ها سوء استفاده می کند.

پیش از این اینتل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمک آبرود استان مازندران - نیز اعلام کرده بود که انتظار دارد در آینده آسیب پذیری هایی مشابه با اسپکتر را کشف کند. به نظر می رسد اکنون انتظار اینتل به حقیقت بدل شده. آسیب پذیری جدید نیز مشابه با اسپکتر از قابلیت اجرای زود هنگام پردازنده ها سوء استفاده می کند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمک آبرود استان مازندران

حمله ای که به واسطه آسیب پذیری جدید صورت می گیرد با عنوان «محیط در حال اجرای مبتنی بر زبان» شناخته می شود. این حمله - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمک آبرود استان مازندران - مشابه با آن مواردی است که در مرورگرها و مبتنی بر جاوا اسکریپت دیده می شود. - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمک آبرود استان مازندران - با این حال اینتل اعلام کرده که تا کنون به هیچ شواهدی مبنی بر حمله موفق به مرورگر را - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمک آبرود استان مازندران - یافت نکرده است.

آسیب پذیری جدید نیز مشابه با نمونه های قبلی، بیشتر پردازنده های جدید از جمله نمونه هایی که توسط اینتل در سال های اخیر تولید شده را شامل می شود. خبر خوب اینکه بسیاری از وصله های امنیتی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمک آبرود استان مازندران - که پیش از این برای حفاظت در مقابل اسپکتر و ملتداون ارائه شده، کامپیوترها را در مقابل آسیب پذیری جدید نیز محافظت می کند.

اینتل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمک آبرود استان مازندران - با همکاری - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمک آبرود استان مازندران - شرکای خود (از جمله تولید کنندگان سخت افزارهای کامپیوترها و سیستم عامل ها) مشغول ارائه به روز رسانی های بایوس و نیز نرم افزاری برای حل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمک آبرود استان مازندران - این آسیب پذیری ها هستند. بنا بر ادعای اینتل با ارائه این وصله ها، کامپیوترها بین 2 تا 8 درصد کاهش کارایی را در بنچمارک ها تجربه خواهند کرد.

در نهایت باید گفت که راه حل نهایی برای حل این مشکلات ارائه پردازنده های جدیدی است که به لطف باز طراحی، در مقابل این آسیب پذیری ها مقاوم باشند.

 

تماشا کنید: پلان؛ آشنایی با حفره های امنیتی اسپکتر و ملتداون در پردازنده ها

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر انوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
آیا شما 6 شرقی نمک آبرود خدمات دارید.
پاسخ: بله در 6 شرقی شهر نمک آبرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone