🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  4. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36362.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ترامپ توافق بین چین و آمریکا درباره ZTE را نفی کرد

در حالی که دیروز وال استریت ژورنال گزارش کرده بود که آمریکا و چین در زمینه تحریم های اعمال شده علیه ZTE به توافق رسیده اند، امروز دونالد ترامپ بخشی از گزارش وال استریت ژورنال ...

در حالی که دیروز وال استریت ژورنال گزارش کرده بود که آمریکا و چین در زمینه تحریم های اعمال شده علیه ZTE به توافق رسیده اند، امروز دونالد ترامپ بخشی از گزارش وال استریت ژورنال را نفی کرده است.

کمپانی چینی ZTE از مدت ها قبل به دلیل دور زدن تحریم های آمریکا و  به بهانه عدم تبعیت ZTE از توافقنامه های قبلی، از داد و ستد با کمپانی های آمریکایی منع شده بود. با این حال این شرکت تقاضای تعلیق تحریم ها را به این وزارت خانه ارائه داد و حتی دونالد ترامپ نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر جوانرود استان کردستان - تلاش کرده بود این تحریم ها را رفع کند.

دیروز وال استریت ژورنال گزارش کرده بود که تحریم هایی که این کمپانی را تا سال 2025 از دریافت محصولات صادراتی آمریکا منع می کرد، برداشته خواهد شد، ولی این شرکت باید تغییرات عمده ای را در مدیریت خود اعمال کند و در عین حال جریمه های - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر جوانرود استان کردستان - بیشتری را بپردازد.

علاوه بر این قرار بود دولت چین نیز تعرفه هایی که بر محصولات کشاورزی آمریکا وضع کرده بود را حذف کند. یکی از نشانه های امید بخش در این زمینه کاهش تعرفه های واردات خودروها و نیز قطعات آنها از سوی چین بود که دیروز توسط نیویورک تایمز اعلام شده بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر جوانرود استان کردستان

به این ترتیب به نظر می رسید ZTE که حتی مدتی قبل خبر از تعلیق فعالیت های تولید خود داده بود، می تواند فعالیت هایش را از سر گیرد، ولی دونالد ترامپ اعلام کرده که در بحث های مرتبط با تجارت (بین دو کشور چین و آمریکا)، هیچ توافقی با دولت چین در مورد موضوع ZTE صورت نگرفته است.

مشاوران رئیس جمهور آمریکا ممنوعیت های مرتبط با دریافت محصولات صادراتی آمریکا توسط ZTE را به عنوان یک موضوع «الزام آور» مشخص کرده اند که باید توسط گروه مرتبط با تجارت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر جوانرود استان کردستان - رسیدگی شود. با این حال به نظر می - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر جوانرود استان کردستان - رسد قانون - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر جوانرود استان کردستان - گذاران دو طرف نمی خواهند محدودیت های صادرات برداشته شود.

کمپانی ZTE اکنون چهارمین برند بزرگ عرضه کننده گوشی های هوشمند در آمریکا است و این محدودیت ها می تواند ضربه بزرگی به کسب و - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر جوانرود استان کردستان - کار - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر جوانرود استان کردستان - آن وارد کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کاشین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
دور و بر خیابان جانبازان جوانرود اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در خیابان جانبازان شهر جوانرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone