🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  2. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  5. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36365.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

قابلیت بی صدا کردن افراد به زودی به اینستاگرام اضافه می شود

بالاخره و پس از سال‌ها امکان بی صدا کردن افراد (Mute) به زودی به اینستاگرام اضافه می شود. مطابق گزارشی که ساعاتی پیش منتشر شده، شبکه اجتماعی محبوب این قابلیت که یکی از مورد انتظارترین ویژگی ...

بالاخره و پس از سال‌ها امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قوچان استان خراسان - بی صدا کردن افراد (Mute) به زودی به اینستاگرام اضافه می شود. مطابق گزارشی که ساعاتی پیش منتشر شده، شبکه اجتماعی محبوب این قابلیت که یکی از مورد انتظارترین ویژگی های کاربران بوده را در به‌روزرسانی بعدی به اپلیکیشن اضافه خواهد کرد.

به لطف این گزینه می‌توانید کاری کنید که پست‌ها، یا پست‌ها و استوری‌های یک فرد از صفحه خانگی اینستاگرام ناپدید شود. البته در صورت استفاده از این قابلیت همچنان با مراجعه به پروفایل آن فرد قادر به مشاهده پست‌ها و استوری‌های وی خواهید بود، ضمن این که درست مثل امکان بلاک در هر لحظه می‌توان افراد را از حالت بی صدا خارج کرد.

درست مثل بلاک در هر لحظه می‌توان افراد را از حالت بی صدا خارج کرد

این قابلیت برای مواقعی که امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قوچان استان خراسان - آنفالو کردن یک فرد را ندارید بسیار مفید و مؤثر ظاهر می‌شود. به عنوان مثال، شاید یکی از بستگان شما با پست‌هایش موجب آزارتان شود - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قوچان استان خراسان - و از طرفی تمایل نداشته باشید که برای همیشه او را آنفالو کنید. در این صورت گزینه بی صدا کردن خیلی به کارتان می‌آید.

شبکه‌های اجتماعی در ارائه گزینه بی صدا کردن کمی کند عمل می‌کنند، چرا که اولویت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قوچان استان خراسان - تمام آن‌ها نمایش محتوای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قوچان استان خراسان - بیشتر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قوچان استان خراسان - به شماست. با این وجود، هر چه شبکه‌های اجتماعی بزرگتر می‌شوند و با افراد بیشتری در آن‌ها ارتباط می‌گیریم، طبیعتا احتمال دیدن محتوایی که باب میل‌مان نیست هم - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قوچان استان خراسان - بالاتر خواهد رفت.

به همین منظور استفاده از گزینه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قوچان استان خراسان - بی صدا کردن می‌تواند روش محترمانه‌ای برای دور ماندن از پست‌های آزاردهنده نزدیکان‌مان باشد تا بتوانیم همچنان روابط صمیمانه خود را حفظ کنیم. گزارشات حاکی از آنند که این خصوصیت طی هفته های آتی به اینستاگرام اضافه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone