🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36382.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گزارش یک مرگ: وضعیت بازار کالای دیجیتال در کشور

«هیچ کس نمی داند چه جنسی و چه‌ تعدادی از آن را بیاورد، واردکنندگان می‌ترسند کالا وارد کنند و نایابی اجناس مضاف بر نوسان نرخ دلار بازار را کشته است.» از لفظ کشتن استفاده می‌کند ...

«هیچ کس نمی داند چه جنسی و چه‌ تعدادی از آن را بیاورد، واردکنندگان می‌ترسند کالا وارد کنند و نایابی اجناس مضاف بر نوسان نرخ دلار بازار را کشته است.» از لفظ کشتن استفاده می‌کند و تاکید دارد که بازار کالای دیجیتال نه مرده و نه خوابیده؛ بلکه به قتل رسیده ولی می‌گوید که سواد سیاسی‌ و اقتصادی‌اش آنقدر نیست که قاتل را بشناسد.

اسمش - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - حمید است و مغازه‌ای بر پاساژ رضا دارد که می‌گوید آن را اجاره کرده و این ماه اردیبهشت روزی دو الی سه قلم جنس فروخته : « صحنه جرم را بچرخ و ببین هیچ مغازه‌داری راضی نیست.» دنیای جنایی که حمید از آن دم می‌زند همین - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - بازار و دیگر پاساژ‌های کالاهای دیجیتال است که بعد از عید با رکود مواجه شده و باعث ورشکستگی خیلی‌ها شده است.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان

سطح دانش علمی کشور پایین می‌آید

قاعدتا در ساعت 6 بعد از ظهر باید پاساژ شلوغ باشد و مردم در آن برو بیا داشته باشند اما سکوتی در آن حکمفرماست که نشان می‌دهد حتی فروشندگان اینجا مانند پاساژ علائدین حوصله گپ و گفتگو با یکدیگر را هم ندارند و طبیعتا حرف کشیدن از آنها هم سخت‌تر است. «بیژن قورچیان» مسئول پخش قطعات کامپیوتری ققنوس اما دل پری دارد و جدا از نگرانی کسب‌وکار خودش، نگران مردم هم هست:

«مشتری‌ لپ‌تاپ‌ها عموما یا - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - دانشجویان هستند و یا گیمرها که قشر دوم قیمت هرچه هم باشد معمولا می‌تواند کارش را راه بیندازد، نگران دانشجویان و سطح دانش مملکت باشیم. - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - طرف پول‌هایش را جمع کرده تا لپ‌تاپی بگیرد و با آن برای خودش کار طراحی و گرافیکی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - و... کند اما وُسعش قد نمی‌دهد و مجبور می‌شود که بی‌خیال خریدن یک لپ‌تاپ - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - که قرار است با آن کار کند بشود. این برای سطح علمی مملکت فاجعه است که دانشجویان حاذق ولی کم - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - درآمد نتوانند با کالای در حد استعدادشان کار کنند.»

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان

این فروشنده چندان نگران بازار خودشان نیست چرا که معتقد است مساله نوسان دلار آنقدر در پوست و استخوان زندگی مردم تاثیر می‌گذارد که کمتر کسی به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - فکر بازار دیجیتال است:

«مشتریان شهرستان ما مثلا اگر در ماه ده دستگاه می‌خریدند حالا تنها یک عدد سفارش می‌دهند. بازار شهرستان بسیار بدتر از پایتخت است و در شهرستان‌های دور کسی به فکر این دم و دستگاه‌ها نیست و زندگی را دو دستی چسبیده‌اند. منکر این نیستم که باید بازار ما هم سروسامان پیدا کند ولی بازار خودمان را جزو اولویت‌های زندگی مردم نمی‌دانم.»

نایابی کالاها و افزایش قیمت‌ها

بعد از این فروشنده روشنفکر مستقیم به مغازه‌داری کاملا متضاد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - با شخصیت او برمی‌خورم که بازار دیجیتال را یکی از مهم‌ترین بازارها در کشور می‌داند و برای این ادعایش هم ادله می‌آورد:

«تمام - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - دستگاه‌های دولتی و خصوصی این روزها با این نوع کالاها سروکار دارند. شاید خودمان متوجه نباشیم ولی در طول روز بسیاری - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - از مسائل زندگی‌مان با کمک دستگاه‌های دیجیتال حل و فصل می‌شود. نوسان قیمت طوری شده که جنس‌ها در بازار نایاب شده‌اند؛ به عنوان مثال شارژر و آداپتور برخی از لپ‌تاپ‌ها اصلا در بازار نیست و چند مورد معدود بین فروشندگان دست - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - به دست می‌شود و با قیمت‌های بسیار بالا به فروش می‌رسد. کسی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - که لپ‌تاپش نیاز به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - شارژر دارد هم مجبور - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - است با قیمت فروشنده‌ها کنار بیاید و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - از آنجایی که جنس مورد نظر هم مثل گوهر نایاب است، قیمت‌گذاری بالای آن - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - چندان غیرمنطقی نیست.»

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان

«رضا دانشور» تاکید می‌کند که بازار موبایل وضع بسیار بهتری نسبت به بازار لپ‌تاپ و دیگر کالاهای دیجیتال دارد: « مردم در این روزها - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - ترجیح می‌دهند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - خیلی از کارهایی که با لپ‌تاپ انجام می‌دهند را با موبایل انجام بدهند به خصوص - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - اگر کاربری عمومی دیدن فیلم و وبگردی داشته - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - باشند، ارجحیت به خرید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - موبایل می‌دهند تا به لپ‌تاپ.»

مردم تعمیرات را به خرید ترجیح می‌دهند

همکار رضا هم معتقد است که مردم بیشتر به تعمیرات روی آورده‌اند تا خرید یک دستگاه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - کاملا جدید و پیشنهاد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - می‌کند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - که طبقات فوقانی پاساژ را هم ببینم جایی که از نظر او بازارش گرم‌تر از گذشته شده:

«تعمیرکاران هم البته با گرانی قطعات و از همه مهم‌تر نایابی آنها مواجه شدند ولی بازهم وضع - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - بهتری نسبت به فروش دارند. مردم تصمیم می‌گیرند که لپ‌تاپشان را تقویت یا تعمیر کنند تا اینکه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - یک مدل بالاتر بخرند. فروش و نصب نرم‌افزار و تعمیرات از فروش کالا الان به صرفه‌تر است و حتی خیلی از دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی که مشتریان همیشگی ما و دیگر دوستان هستند، امسال ترجیح دادند به جای خرید اجناس جدید، کالاهای موجودشان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - را دستی به سر و رویش بکشند.»

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان

در مرز ورشکستی حرکت می‌کنیم

دفاتر واردکننده کالا در پاساژ آنسوی خیابان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - یعنی پاساژ ابریشم خبر می‌دهند که نوسان دلار عذاب آور شده و اعتبارهایشان را در بین تامین‌کنندگان خارج از مرزها خدشه‌دار کرده است. آنها می‌گویند که برخلاف شایعات هیچ واردکننده یا مغازه‌داری کالایی را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - دپو و انبار نکرده‌ چرا که همه قصد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - فروش لحظه‌ای کالاهایشان را دارند و بازار این روزها دست به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - نقد می‌چرخد:

«دیگر چک مدت‌دار از خرده‌فروش‌ها گرفته نمی‌شود و نهایت مدت چک‌ها ده روز است چرا که بیشتر از این مدت برای واردکننده صرف نمی‌کند. قیمت‌ها دو یا سه برابر شده؛ مثلا هاردها از بهمن ماه پارسال تا امروز صد تا دویست هزار تومان، پاور نزدیک به بیست تا سی درصد و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - یا مانیتورها از سی تا چهل درصد افزایش قیمت داشته‌اند. بازار دیجیتال برخلاف دیگر بازارها سریعا از قیمت دلار تاثیر می‌گیرد و فروش کسبه حداقل 70 درصد کاهش یافته است.»

«ایرج نفوسی» می‌گوید که دلار 4200 تومانی در بازار آنها - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - نیست و اگر هم کسی گرفته نه کسی می‌داند چه کسی بوده و نه اینکه چطور آن را گرفته اما تعداد این افراد را 10 درصد کسبه داخل بازار هم - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - نمی‌داند:

«داریم در مرز ورشکستی حرکت می‌کنیم و بسیاری از اندوخته‌های سال‌ها فعالیتمان در بازار را به چوب حراج زدیم تا بتوانیم بدهی‌هایمان را صاف کنیم. وقتی کالا را با قیمت N وارد می‌کنیم و بعد N+2 باید دوباره بیاوریم، یعنی ضرر خالص. از این جهت بیشتر واردکنندگان تصمیم گرفتند که فعلا دست به کار نشوند و بایستند تا آب‌ها از آسیاب بیفتد.»

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان

گزارش - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - یک مرگ یا گزارش یک قتل؟

از او می‌پرسم چطور آب‌ها از آسیاب می‌افتد و او می‌گوید که دلار باید ثابت شود، آن هم در هر قیمتی:

«دلار 10 هزار تومان شود ولی ثابت باشد! بازاریان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - بفهمند که برنامه‌شان را با دلار 10 هزار تومانی بچینند. ثبات نرخ ارز در هر رقمی الان واجب‌ترین مساله برای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - همه بازارهاست. اصرار دولت به دلار 4200 تومانی دردی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - را دوا نمی‌کند چرا که این نوع دلار در نصف بیشتر بازارها نیست؛ نمی‌شود بگوییم دلار این رقم است ولی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - نه برای همه فعالان اقتصادی.»

هیچ - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - نتیجه‌گیری بهتری از درد بازار دیجیتال پیدا نمی‌کنم به جز تکرار حرف‌های حمید که می‌گفت «بازار اقتصادی ما به قتل رسیده و نمرده» بین این دو کلمه یا بهتر بگویم؛ فعل، یک دنیا - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قزوین استان زنجان - اختلاف و حرف است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone