🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36377.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

کالبدشکافی پی ۲۰ پرو از تعمیرپذیری پایین آن حکایت دارد

هواوی پی ۲۰ پرو یکی از بهترین موبایل های ۲۰۱۸ است که از نظر دوربین یک سر و گردن بالاتر از اسمارت فون های دیگر قرار دارد. علی رغم این کارایی تحسن برانگیز، کیفیت ساخت پی ...

هواوی پی ۲۰ پرو یکی از بهترین موبایل های ۲۰۱۸ است که از نظر دوربین یک سر و گردن بالاتر از اسمارت فون های دیگر قرار دارد. علی رغم این کارایی تحسن برانگیز، کیفیت ساخت پی ۲۰ پرو ظاهرا در نقطه مقابل قرار دارد.

تست مقاومتی که اخیرا کانال یوتیوبی JerryRigEverything از این موبایل به عمل آورده، نتایج چندان امیدوارکننده ای را به همراه نداشته است چرا که پنل های شیشه ای جلو و پشت آن از گوریلا گلس بی بهره بوده و نمایشگر هم در طول تست می شکند.

زک پس از شکنجه این موبایل بخت برگشته حالا به سراغ سلاخی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آن رفته تا قطعات و جزئیات داخلی را به نمایش گذاشته و میزان تعمیرپذیری پی ۲۰ پرو را بررسی کند. او برای جدا کردن قاب پشتی از بقیه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - موبایل ناچار به استفاده از حرارات می شود.

وی سپس لایه چسبناکی که گوشی را در برابر آب مقاوم کرده پاک می کند. به گفته زک جدا کردن پنل پشتی به هیچ وجه کار ساده ای نیست و هنگام پاک کردن لایه چسبناک باید - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مواظب کابل ظریف کنار ماژول دوربین سه گانه باشید.

بعد - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از بازکردن اولیه این پنل نوبت به جداسازی سنسور کوچک بین دوربین ها از مادربورد می رسد و تازه بعد از آن امکان کنار گذاشتن قاب پشتی فراهم می شود.

در مرحله بعد شاهد حجم عظیمی از چسب در اطراف باتری هستیم که خارج کردن آن را دشوار و حتی خطرناک ساخته. در اطراف باتری پی ۲۰ پرو ابزار خاصی برای خارج کردن قرار ندارد و در صورت نیاز به تعویض، بهتر است اینکار را به تعمیرکاران حرفه ای بسپارید.

کانال یوتیوب JerryRigEverything بر خلاف iFixit علاقه ای به امتیازدهی ندارد اما از سخنان آنها اینطور برمی آید که از روند تعمیرپذیری پی ۲۰ پرو رضایت چندانی ندارند.

تماشا کنید: تست مقاومت پی 20 پرو در برابر خراش، آتش و فشار

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone