🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  2. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  3. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44767.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آیمک های جدید با پشتیبانی از واقعیت مجازی معرفی شدند

کنفرانس توسعه دهندگان اپل هم اکنون در حال برگزاری است و این شرکت در کنار جدیدترین نسخه از محصولات نرم افزاری اش از تازه ترین مدل آیمک نیز رونمایی کرد. به لطف به روز رسانی ...

کنفرانس توسعه دهندگان اپل هم اکنون در حال برگزاری است و این شرکت در کنار جدیدترین نسخه از محصولات نرم افزاری - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اش از تازه ترین مدل آیمک نیز رونمایی کرد.

به لطف به روز رسانی جدید، آل این وان دسکتاپی این - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شرکت، به امکانات و سخت افزاری قدرتمندتر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از قبل مجهز شده و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - حالا جدیدترین چیپست های اینتل توان پردازشی آن را تامین می کنند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

طبق آنچه امشب در جریان کنفرانس توسعه دهندگان اپل اعلام شد، آیمک های جدید پردازنده های نسل هفتم اینتل موسوم به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کیبی لیک را در دل خود جای داده اند، ضمن اینکه به تعبیر شرکت سازنده «بهترین نمایشگر مک تا به امروز» را - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با سطح روشنایی 500 نیت (معادل با 500 کاندلا بر متر مربع) برای کاربران خود - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به ارمغان خواهند آورد؛ به بیان دیگر سطح روشنایی این نمایشگر حالا در حدود 45 درصد از نسل قبلی اش بیشتر است.

آیمک های جدید «بهترین نمایشگر مک» تا به امروز را در دل خود جای داده اند

مدل 21.5 اینچی از این محصول حالا با رم 32 گیگابایت قابل خریداری است و برای نسخه 27 اینچی نیز تا 64 گیگابایت رم در نظر گرفته شده که دو برابر میزان قبل است.

آیمک های جدید همچنین به دو پورت USB-C - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با پشتیبانی از تکنولوژی تاندربولت 3 مجهز شده اند تا نخستین کامپیوتر رومیزی اپل با پشتیبانی از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این استاندارد لقب بگیرند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

کارت گرافیک های مورد استفاده در مدل های مختلف آیمک نیز دستخوش تغییراتی شده اند. مدل پایه این محصول - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - (یعنی نسخه 21.5 اینچی) همراه با پردازنده گرافیکی Iris Plus 640 اینتل روانه بازار می شود در حالی که نسخه 4K آن یکی از کارت های گرافیکی Radeon Pro 555 یا 560 را به همراه خواهد داشت.

علاقمندان - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به خرید مدل 27 اینچی و 5K آیمک نیز می توانند از میان گزینه های Radeon Pro 570، 575 و 580 یکی را انتخاب نمایند که پیشرفته ترین این پردازنده ها به 8 گیگابایت رم ویدیویی یا همان VRAM مجهز شده است (باید اضافه کنیم که پیشرفته ترین GPU در نظر گرفته شده برای این سری یعنی Radeon Pro 580 تقریبا با کارت گرافیکی Nvidia 1060 برابری می کند).

حال اگر این پردازنده های گرافیکی پیشرفته را در کنار جدیدترین نسخه از macOS موسوم به های سیرا قرار دهیم به یک پاسخ می رسیم - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و آن پشتیبانی آیمک های جدید از واقعیت مجازی است.

آیمک های جدید از واقعیت مجازی پشتیبای می کنند

گرچه طراحی آیمک از بیرون شبیه به نسخه قبلی اش به نظر می رسد، اما با در نظر داشتن سخت افزار و امکانات داخلی اش می توان - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آن را آپدیتی قابل توجه از آخرین به روز رسانی عرضه شده توسط اپل دانست (دو سال پیش، در اکتبر سال 2015).

از طرفی با در نظر داشتن وضعیت کنونی برای مک پرو، نقش آیمک های جدید در تبرئه شدن اپل و چشم پوشی  از کم کاری هایش در حوزه کامپیوترهای رومیزی دو چندان می شود.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

گفتنی است قیمت نسخه پایه آیمک 21.5 اینچی جدید برابر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با 1099 دلار و مدل 21.5 اینچی 4K قیمت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پایه ای برابر با 1299 - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دلار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone