🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  3. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44772.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن iMessage در iOS 11، امکان واریز و دریافت پول را فراهم می کند

از مدت ها پیش شایعاتی مبنی بر ساخت سرویسی مشابه به Venmo یا Paypal از سوی کمپانی اپل به گوش می رسید و حالا امروز و در جریان کنفرانس توسعه دهندگان WWDC، این کمپانی بالاخره ...

از مدت ها پیش شایعاتی مبنی بر ساخت سرویسی مشابه به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - Venmo یا Paypal از سوی کمپانی اپل به گوش می رسید و حالا امروز و در جریان کنفرانس توسعه دهندگان WWDC، این کمپانی بالاخره از برنامه های خود برای گسترش قلمروی «اپل پی» پرده برداری کرد.

نایب رییس ارشد واحد نرم افزار اپل، کریگ فدریگی با قدم گذاشتن روی استیج این کنفرانس، اعلام کرد که سرویس اپل پی با نسخه یازدهم سیستم عامل iOS به اپلیکیشن iMessage خواهد آمد. سرویس مورد اشاره به این شکل کار - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خواهد کرد که شما - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می توانید پول را به کمک اپلیکیشن iMessage برای هرکسی از iOS 11 استقاده می کند واریز نمایید و در نهایت، تمام فرآیند مبادله را با اثر انگشت تان تایید کنید.

در صورتی که پولی برای شما واریز شود، این پول به حسابی که - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - با نام «کارت نقدی اپل پی» شناخته می شود انتقال خواهد یافت و هنوز مشخص نیست که امکان هنگام سازی این کارت با حسابی بانکی وجود دارد یا خیر.

در هر صورت، اپل قطعاً با به روزرسانی وب سایت خود، اطلاعات بیشتری درباره - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - این سرویس و چگونگی کارکرد آن روی iOS 11 - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و اپلیکیشن iMessage ارائه خواهد کر. سوال دیگری که باید به آن پاسخ داده شود نیز سازگاری یا عدم سازگاری این سرویس با اپل واچ است که هنوز مشخص نشده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone