🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  2. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44770.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل iOS 11 را با بیش از ده قابلیت تازه معرفی کرد

اپل امشب در سن خوزه رویداد WWDC را تدارک دیده تا به معرفی تازه ترین محصولات خود بپردازد. در این میان نسل بعدی سیستم عامل آیفون و آیپدهای اپل با نام iOS 11 رونمایی شد ...

اپل امشب در سن خوزه رویداد WWDC را تدارک دیده تا به معرفی تازه ترین محصولات خود بپردازد. در این میان نسل بعدی سیستم عامل آیفون و آیپدهای اپل با نام iOS 11 رونمایی شد که بیش از ده ویژگی تازه را در خود جای داده است.

نخستین قابلیتی که اپل در مراسم امشب از آن صحبت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کرد پیرامون امکان همگام سازی پیام ها در iOS و macOS رقم - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خورد. چنانچه شما پیامی را از طریق آیفون یا آیپد خود پاک کنید، در سیستم عامل macOS هم همین اتفاق خواهد افتاد و دیگر شاهد آن پیام نخواهید بود.

ویژگی بعدی که بر روی استیج در مورد آن توضیحاتی داده شد، گسترش قابلیت های «Apple Pay» بوده که هم اکنون شامل پرداخت های فرد به فرد همی می شود و می توان آن را به عنوان رقیبی برای سرویس های «Venmo» و «Square Cash» دانست.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

همچنین در iOS 11 شاهد حضور «Apple Pay Cash Card» خواهیم بود که به کاربران امکان ذخیره مبالغ دریافتی از انتقال های فرد به فرد را خواهد داد که سپس می توان پول دریافتی را به حساب بانکی شخصی منتقل کرد.

سیری

اهالی کوپرتینو برای دستیار صوتی سیری هم بهبودهای متعددی را در دستور کار قرار داده و هم اکنون سیری می تواند کمی طبیعی تر صحبت کند. همچنین از قابلیت های تازه آن در iOS 11 می توان به ترجمه به زبان های انگلیسی، چینی، فرانسوی، - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی اشاره کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

علاوه بر آن هم اکنون هوش مصنوعی به کار رفته در سیری تقویت شده و این دستیار - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - صوتی می تواند با کمک «یادگیری درون دستگاهی»، مطالبی که ممکن است برای شما جالب توجه باشد را پیشنهاد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دهد و همچنین درخواست های بعدی شما را هم حدس بزند.

کنترل سنتر

در iOS 11 شاهد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - باز طراحی کلی کنترل سنتر خواهیم بود که با کشیدن انگشت از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - پایین نمایشگر به سمت بالا ظاهر شده و دسترسی به تنظیمات مهم یا تعویض آهنگ در حال پخش را ممکن می سازد. در نسخه تازه همه تنظیمات در قالب یک صفحه در اختیار - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کاربر قرار گرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و دیگر نیازی به جستجو و اسکرول بین سه صفحه نخواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

 نقشه های داخل ساختمانی

یکی دیگر از قابلیت های تازه معرفی شده برای iOS، نقشه ها و پلن های ساختمانی مربوط به فرودگاه ها و مراکز خرید در شهرهای منتخب - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - است.

سرعت مجاز و Do Not Disturb در حین رانندگی

در iOS 11 شاهد بهبودهایی هم در اپلیکیشن Maps خواهیم بود که به راننده در هنگام رانندگی کمک شایانی می کنند. راهنمای مسیر و محدودیت سرعت ها به یاری راننده می - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آیند تا بزرگراه های نا آشنا را با آسودگی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خاطر بیشتری طی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کرده و علاوه بر آن قابلیت Do Not Disturb، جلوی مزاحمت های بالقوه به هنگام رانندگی را خواهد گرفت. در این حالت به صورت پیشفرض پیام ها به نمایش در نخواهند آمد.

صدای Multi-Room

اپل در حال گسترش حضور خود در پلتفرم خانه هوشمند بوده و از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - این رو ویژگی های تازه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از جمله 2 HomeKit، AirPlay 2 و همچنین صدای Multi-Room را معرفی کرده است. در iOS 11 کاربران قادر خواهند بود - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کنترل اسپیکرها را در دست گرفته و آنها را برای پخش در چندین اتاق به صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - همزمان تنظیم کنند.

اپ استور جدید

اپل در iOS 11 دست به طراحی مجدد اپ استور زده تا دانلود اپلیکیشن ها را وسوسه انگیزتر کند. از همین رو در نسخه جدید تب تازه ای به نام «Today» حضور خواهد داشت که - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به کاربران برای یافتن اپلیکیشن های تازه کمک می کند. علاوه بر آن تب «Games» هم به صورت اختصاصی بازی ها را به نمایش خواهد گذاشت. تب «Apps» - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تمامی اپلیکیشن هایی که در حوزه بازی ها قرار نمی گیرد را در خود جای می دهد و تب «Updates» هم نرم افزارهای نصب شده را لیست می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

دوربین

اپل امشب در مراسم WWDC عنوان کرد که HEVC به عنوان فرمت ویدیویی پیشفرض در اپلیکیشن دوربین حضور داشته و تصویربرداری JPEG هم دستخوش تغییراتی شده که حجم تصاویر در آیفون ها و آیپدها را به نصف کاهش می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

واقعیت افزوده

امشب کمپانی کالیفرنیایی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ابزار جدیدی با نام «ARKit» را هم برای توسعه دهندگان معرفی کرد که به اپلیکیش ها امکان شناسایی اشیا از طریق بینایی رایانه ای را خواهد داد. گتفنی است ابزار مورد اشاره در زمان عرضه iOS 11 به عنوان گسترده ترین پلتفرم واقعیت افزوده شناخته خواهد شد.

از جمله قابلیت های دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - iOS 11 هم می توان به ضبط ویدیو از اسکرین دستگاه، کیبوردی تازه برای استفاده راحت تر با یک دست، تصاویر زنده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در FaceTime، تکمیل خودکار رمز عبور در اپلیکیشن ها و موارد دیگر اشاره کرد.

همچنین iOS 11 یک سری قابلیت های اختصاصی برای آیپدها را به همراه خواهد داشت که احتمالاً مشابه با آنها را پیشتر در لپ تاپ ها و کامپیوترهای دسکتاپ مشاهده کرده ایم. به عنوان مثال داکی مشابه با macOS برای سوییچ کردن و جا به جا شدن میان اپلیکیشن ها و یا حتی حضور نرم افزار Files که مدیریت فایل ها در آیپدها را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone