🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44759.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

چهل سال پیش در چنین روزی Apple II رسما وارد بازار شد

امروز پنجم ژوئن است. چهل سال پیش در چنین روزی Apple II وارد بازار شد؛ همان کامپیوتری که نام اپل را در سرخط مهم ترین خبرهای روز قرار داد. Apple II که قبل از  عرضه ...

امروز پنجم ژوئن است. چهل سال پیش در چنین روزی Apple II وارد بازار شد؛ همان کامپیوتری که نام اپل را در سرخط مهم ترین خبرهای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - روز قرار داد.

Apple II که قبل از  عرضه رسمی اش در نمایشگاه کامپیوتر وست کوست برای هزاران هوادار مشتاق اپل به نمایش در آمده بود، با ورودش به بازار این فرصت را در اختیار عموم مردم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - قرار می داد تا از نزدیک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تجربه کار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با آن را پشت سر بگذارند.

در آن دوران هر دستگاه از این کامپیوتر قیمتی برابر با 1298 دلار داشت که برابر است با 5237 دلار امروز.

فراتر از زمان خود

گرچه پیش از این، Apple-1 از سوی شرکت کالیفرنیایی مورد بحث ارائه شده بود با این همه، آن محصول هیچگاه فروش موفقی را تجربه نکرد و بیشتر حکم یک سرگرمی برای اعضای باشگاه کامپیوتر Homebrew متعلق به استیو وزنیاک را داشت.

Apple II اما متفاوت از این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بود. البته خریداران این کامپیوتر باید مانیتور مورد نیازش - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را به صورت جداگانه خریداری می کردند با این همه بسیاری از ویژگی های آن، مبنای اصلی ساخت و توسعه محصولات بعدی اپل قرار گرفت.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

Apple II به عنوان یک کامپیوتر همواره جلوتر از زمان خود بود و در اثبات این گفته همین بس که به گرافیک رنگی آن اشاره نماییم. این گجت از یک پردازنده یک مگاهرتزی MOS 6502، کیبورد یکپارچه، محیط برنامه نویسی بیسیک، حافظه قابل ارتقاء و کارت صدا بهره می گرفت که اغلب محصولات رقبا شاید از آنها بی بهره بودند.

خریداران این محصول همچنین به یک اینترفیس کاست صوتی برای بارگذاری برنامه ها و ذخیره سازی دیتای خود دسترسی می یافتند. یک سال بعد، - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اپل دیسک درایو فلاپی خود به نام Disk II را معرفی کرد که به کاربران امکان می داد کاست های صوتی شان را با - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - فلاپی دیسک های سریع تر جایگزین نمایند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

استیو وزنیاک همزمان با رونمایی از Apple - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - II در مصاحبه اش با نشریه بایت اینطور گفت: از نظر من، یک کامپیوتر شخصی باید کوچک، قابل اطمینان، با کاربری - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آسان و البته ارزان قیمت باشد.

موفقیت عظیم برای اپل

Apple-II موفقیت قابل توجهی را برای اپل در پی داشت و در سال نخست عرضه، 770 هزار دلار درآمد را نصیب این کمپانی کرد. در سال دوم این رقم به 7.9 میلیون دلار رسید و سال سوم نیز درآمد حیرت انگیز 49 میلیون دلار عاید اپل شد.

علی رغم تلاش های گسترده برای جایگزین کردن این دستگاه با محصولاتی نظیر Apple-III و مکینتاش، تقاضا برای Apple-II همچنان بالا بود و اپل مجبور شد نسخه های به روز شده این دستگاه را تا نوامبر 1993 - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تولید و عرضه نماید.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

Apple-II پای بازیگران بزرگی را هم به صحنه دنیای تکنولوژی باز کرد: «میشل کاپور» بنیانگذار «شرکت توسعه لوتوس» و یکی از مؤسسین «بنیاد مرزهای الکترونیکی»، و «جان کارمک»، برنامه نویس افسانه ای و خالق بازی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - های انقلابی «ولفنشتاین 3D» و Doom و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - Quake. همچنین نخستین اپلیکیشن پرطرفدار اپل یعنی برنامه VisiCalc نیز در این پلتفرم عرضه شد.

با این تفاسیر، هرچقدر هم در مورد کنفرانس امشب اپل یعنی WWDC 2017 هیجان زده باشیم، باز هم به نظر نمی رسد هیچکدام از محصولاتی که از سوی اپل معرفی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شوند، بتوانند به اندازه Apple II نقشی انقلابی در رقم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - زدن آینده صنعت کامپیوتر ایفا نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone