🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41013.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

واکنش انویدیا به همکاری اینتل و AMD

هفته گذشته از  همکاری اینتل و AMD برای توسعه چیپ «EMIB» خبر داده بودیم و حالا مدیرعامل کمپانی انویدیا در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ گزارش مالی این شرکت، نسبت به این همکاری واکنش های ...

هفته گذشته از  همکاری اینتل و AMD برای توسعه چیپ «EMIB» خبر داده بودیم و حالا مدیرعامل کمپانی انویدیا در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ گزارش مالی این شرکت، نسبت به این همکاری واکنش های نشان داده است.

برآوردهای مالی سه ماهه سوم این کمپانی حاکی از افزایش - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - 32 درصدی میزان فروش و رسیدن آن به 2.6 میلیارد دلار است. سهام - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - این شرکت نیز که در ماه های گذشته تقریبا دو برابر شده بود 3 درصد دیگر افزایش یافته است.

با این حال آنچه که برای مخطبان از این اعداد و ارقام جالب تر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - است واکنش وی نسبت به همکاری دو رقیب بزرگ آنها یعنی اینتل و AMD است. تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجانگفتنی است تنها یک روز پس از اینکه اینتل و AMD از قصد خود برای توسعه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - مشترک یک چیپ رونمایی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - کردند، «راجا کودوری»رییس واحد گرافیک AMD از این شرکت جدا شد.

بیست و چهار بعد از این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - ماجرا نیز اینتل از استخدام وی به منظور رقابت با AMD - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - و انویدیا در بازار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - چیپ های گرافیکی پیشرفته خبر داد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان
مدیرعامل انویدیا

«جن سون هوانگ» مدیرعامل انویدیا در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد جدایی کودوری - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - و استخدام وی توسط اینتل - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - می گوید:

جدایی راجا از AMD ضربه بزرگی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - به این شرکت وارد می کند؛ از طرف دیگر به رسمت شناختن کارت های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - گرافیک توسط اینتل نشان دهنده اهمیت این چیپ ها است.

از طرف دیگر هوانگ کارایی چیپ هیبرد EMIB را که دو کمپانی دیگر به دنبال توسعه آن هستند  زیر سوال می برد. اینتل مدعی شده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - که این چیپ کارایی لپ تاپ ها را افزایش داده و در عین حال به کاهش وزن و ضخامت آنها کمک می کند اما هوانگ معتقد است که چیپ های گرافیکی انویدیا همین حالا این امکان را فراهم کرده اند.

شایان ذکر است که امروزه چیپ های گرافیکی کاربرهای بسیار متنوعی پیدا کرده و از آن ها در ماشین های خودران، استخراج پول - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - های مجازی، سرورها و مراکز داده ای ابری برای اجرای برنامه های یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی استفاده می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone