🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41015.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آیا قابلیت تشخیص چهره face ID با ماسک فریب می خورد؟ [تماشا کنید]

زمانی که اپل، آیفون 10 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) را معرفی کرد، مانور زیادی روی قابلیت های امنیتی سیستم تشخیص چهره Face ID داد و اعلام نمود که حتی ماسک های با کیفیتی که ...

زمانی که اپل، آیفون 10 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) را معرفی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران - کرد، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران - مانور زیادی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران - روی قابلیت های امنیتی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران - سیستم تشخیص چهره Face ID داد و اعلام نمود که حتی ماسک های با کیفیتی که برای فیلم های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران - هالیوودی ساخته می شوند نیز نمی توانند این سیستم را فریب دهند. ولی به تازگی یک محقق امنیتی این مسئله را به چالش کشیده و حتی توانسته Face ID را شکست دهد.

محقق مذکور که یکی از کارمندان شرکت امنیتی «Bkav» است، ماسک ویژه ای را آزمایش کرده که بخشی از آن توسط پرینتر سه بعدی چاپ شده و قسمتهایی از جمله چشم ها نیز تصاویر دو بعدی چاپ شده هستند. - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران - بینی هم از جنس سیلیکون ساخته شده است.

همان طور که در ویدیو مشخص است، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران - به نظر نمی رسد حقه ای در کار باشد، زیرا شخصی که آزمایش را انجام می دهد، از طریق چهره خود نیز موبایل مذکور را آنلاک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران - می کند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران

شاید پس از انتشار این ویدیو، بسیاری از افرادی که نگران کار نکردن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران - گاه و بیگاه سیستم تشخیص چهره آیفون 10 - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران - بودند، حالا نگران قفل گشایی موبایل خود از طریق ماسکی از چهره شان باشند.

لازم به یادآوری است که پیش از نیز سیستم تشخیص چهره آیفون 10 از دوقلوهای همسان شکست خورده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone