🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41014.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

وقتی آنتی ویروس به ابزاری برای هکرها تبدیل می شود

یکی از اساسی ترین راه های حفاظت از اطلاعات شخصی و جلوگیری از آلوده شدن کامپیوتر استفاده از آنتی ویروس است اما به نظر می رسد خود آنتی ویروس هم به ابزاری برای تحقق اهداف ...

یکی از اساسی ترین راه های حفاظت از اطلاعات شخصی و جلوگیری از آلوده شدن کامپیوتر استفاده از آنتی ویروس است اما به نظر می رسد خود آنتی ویروس هم به ابزاری برای تحقق اهداف هکرها تبدیل شده است.

همانطور که می داند اغلب آنتی ویروس ها، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بدافزاهای شناسایی شده را به بخش قرنطینه انتقال میدهند تا کاربر درباره آن تصمیم گیری کند.

حالا اما هکرها با سوء استفاده از قابلیت «بازگردانی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از قرنطینه» ویروس ها را از این قسمت به بخش های دیگری از کامپیوتر قربانی از جمله پوشه فایل های سیستمی انتقال می دهند.

این آسیب پذیری توسط یک مشاور امنیتی به نام «فلوریان بوگنر» شناسایی شده و با عنوان «AVGater» از آن یاد می شود. بوگنر در گیف - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - زیر نحوه سوءاستفاده هکرها از این روش - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را توضیح داده است:تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسلام آباد غرب استان کردستانگفتنی است در حالت عادی آنتی ویروس اجازه انتقال یا - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ایجاد هیچ فایلی در پوشه فایل های ویندوز  را به کسی غیر از مدیر نمی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دهد، با این حال مهاجمان از سیستم فایل NTFS ویندوز برای دسترسی به این پوشه استفاده می کنند.

در چنین مواردی هکر می تواند با انتقال بدافزار خود به پوشه ویندوز در هر بار راه اندازی کامپیوتر فایل های مخرب خود را اجرا کند، اگرچه بدین منظور باید به کامپیوتر دسترسی فیزیکی باشد.

با توجه به محدودیت بالا می توان گفتن که کامپیوترهای شرکتی بیشتر در معرض این آسیب پذیری قرار دارند و برای جلوگیری از آن کافی است قابلیت بازگردانی از قرنطینه را غیر فعال کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone