🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38324.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

عکس‌ها و اطلاعات جدیدی از هواوی پی 20 لایت منتشر شد

کمتر از یک ماه تا رونمایی از پرچمدار جدید هواوی باقی مانده و به تازگی اطلاعاتی جدیدی درباره‌ی این موبایل به دست آمده است. با توجه به عکس‌های فاش شده از این موبایل، تقریباً کاربران ...

کمتر از یک ماه تا رونمایی از پرچمدار جدید هواوی باقی مانده و به تازگی اطلاعاتی جدیدی درباره‌ی این موبایل به دست آمده است. با توجه به عکس‌های فاش شده از این موبایل، تقریباً کاربران شناختی کلی درباره‌ی طراحی ظاهری هواوی پی 20 لایت به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دست آورده‌اند - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اما تمام عکس‌های منتشر شده تا به حال به مدل مشکی این محصول تعلق داشتند. اخیراً تصاویر جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که مدل آبی رنگ هواوی پی 20 لایت را نمایان می‌کند.

هفته‌ی گذشته عکس‌هایی از ارزانترین تلفن هوشمند خانواده‌‌ی پرچمداران این شرکت یعنی هواوی پی 20 لایت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - توسط افشاگر معروف ایوان بلس منتشر شد. به همراه این عکس که به مدل مشکی موبایل یاد شده تعلق داشت، مشخصات - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کوتاهی نیز به دست کاربران رسید.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

حال نسخه‌ی آبی رنگ این تلفن هوشمند به شدت براق به نظر می‌رسد و خریداران این گجت باید به یاد داشته باشند که حتما از قاب استفاده کرده تا از باقی نماندن اثر انگشت روی بدنه‌ی موبایل خود اطمینان حاصل کنند.

عکس جدید همانند تصاویر قبلی، از تعبیه شدن دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی و حسگر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اثرانگشت در نپشت بدنه‌ی ارزانترین پرچمدار هواوی خبر می‌دهد. بر اساس گزارشات قبلی هواوی پی 20 لایت از چیپست کایرین ۶۵۹ ساخت همین شرکت به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار است.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

نمایشگر ۵.۶ اینچی این موبایل نسبت تصویری ۱۸ به ۹ داشته و می تواند به راحتی رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۵۰ پیکسلی را فراهم آورد. به احتمال قوی تلفن هوشمند یاد شده یک باتری ۳۵۲۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید اوریو استفاده خواهد کرد.

پیش از این گفته شده بود، هوآوی قرار است نسخه ای ارزانتر از پرچمدار جدیدش را نیز تحت عنوان پی 20 لایت تا تاریخ هفتم فرودین ماه در شهر پاریس رونمایی کند تا بتواند از این طریق طیف گسترده‌تری از خریداران را تحت پوشش قرار دهد. حال با انتشار این تصاویر و اطلاعات بدست آمده به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نظر می‌رسد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شایعات مطرح شده قبلی صحیح باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone