🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  3. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  5. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38112.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی نوت 9 احتمالاً همراه با نمایشگر اندک بزرگ‌تر و عمر باتری طولانی‌تر از راه می رسد

اگرچه پرچمدار گلکسی نوت 9 سامسونگ ممکن است زودتر از موعد همیشگی روانه بازار شود، اما هنوز برای ایجاد بهبودهای هرچه بیشتر در آن فرصت هست. بنابر گزارش تازه منابعی که معمولاً افشای اخباری موثق ...

اگرچه پرچمدار گلکسی نوت 9 سامسونگ ممکن است زودتر از موعد همیشگی روانه بازار شود، اما هنوز برای - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ایجاد بهبودهای هرچه بیشتر در آن فرصت هست. بنابر گزارش تازه منابعی که معمولاً افشای اخباری موثق - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - را برعهده دارند، باید منتظر چند تغییر کوچک اما مهم در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گلکسی نوت 9 باشیم که وجوه تمایز این پرچمدار با خانواده گلکسی 9 را افزایش می دهند.

نوت 9 سامسونگ - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ممکن است با نمایشگر اندک بزرگ‌ تر 6.4 اینچی عرضه شود و به تبع آن، نسبت ابعاد نمایشگر نیز دچار تغییر خواهد شد. این تغییری کوچک است که البته می تواند طراحی متفاوتی به نوت 9 در قیاس با گلکسی اس - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - 9 پلاس ببخشد.

در همین حال شنیده ایم که حسگر اثر انگشت دستگاه، زیر نمایشگر آن تعبیه خواهد شد که هنوز به تایید رسمی نرسیده و شایعاتی خلاف آن نیز شنیده شده است.

منابع برزیلی در شبکه اجتماعی چینی Weibo نوشته اند که شاهد افزایش ظرفیت باتری نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خواهیم بود و این ظرفیت از 3300 میلی آمپر ساعت در مدل پیشین، به 3850 یا حتی 4000 میلی آمپر ساعت در نوت 9 افزایش خواهد یافت.

نوت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - 9 همچنین از همان چیپستی بهره می گیرد که قبلاً در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - موبایل های اس 9 استفاده شده اما باتری بزرگ تر به معنای طول عمر بیشتر آن در قیاس با پرچمداران پیشین خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone