🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  2. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38124.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

حالات بومرنگ و نقاشی سه‌بعدی به استوری‌های اپلیکیشن فیسبوک اضافه شدند

فیسبوک ساعاتی پیش دو حالت تصویربرداری جدید برای استوری‌های اپلیکیشن خود معرفی کرد. این دو حالت «بومرنگ» برای فیلمبرداری و نقاشی سه‌بعدی روی عکس‌ها و ویدیوها هستند که در آخرین نسخه فیسبوک می‌توانید به آن‌ها ...

فیسبوک ساعاتی پیش دو حالت تصویربرداری جدید برای استوری‌های اپلیکیشن خود معرفی کرد. این دو حالت «بومرنگ» برای فیلمبرداری و نقاشی سه‌بعدی روی عکس‌ها و ویدیوها هستند که در آخرین نسخه فیسبوک می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

مطمئنا با قابلیت بومرنگ در اینستاگرام آشنا هستید. سال گذشته بود که غول شبکه‌های اجتماعی قابلیت مذکور را از اپلیکیشن اسنپ‌چت کپی‌برداری و به اینستاگرام اضافه کرد، و حالا نوبت آن رسیده که در خود این شبکه اجتماعی هم شاهد چنین ابزاری باشیم.

بومرنگ به کاربر اجازه می‌دهد که با گرفتن عکس‌های پیاپی و زنجیره‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هشتپر استان گیلان - از آن‌ها یک کلیپ کوتاه دارای لوپ یا حلقه بی‌پایان بسازد؛ یک ترفند جالب عکاسی که مطمئنا طرفداران این شبکه اجتماعی از آن استقبال خواهند کرد.

اما قابلیت دیگر امکان نقاشی سه‌بعدی روی اشیاء به کمک واقعیت افزوده است. حالا می‌توانید پیش از شروع فیلمبرداری روی قسمت‌های دلخواه در کادر نقاشی‌های سه‌بعدی بکشید که در حین ضبط روی صفحه باقی می‌مانند و - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هشتپر استان گیلان - این احساس را در شما ایجاد می‌کنند که در حال تماشای یک جسم واقعی هستید.

اگر از معدود ایرانی‌هایی هستید که هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هشتپر استان گیلان - در فیسبوک فعالند، می‌توانید با دریافت آخرین نسخه این اپلیکیشن از اپ‌استور یا گوگل‌پلی این دو قابلیت جدید را امتحان کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone