🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  5. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38111.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

لپ تاپ آنر مجیک بوک با نمایشگر بدون حاشیه به زودی معرفی می شود

سری محصولات آنر به زودی میزبان یک دستگاه جدید دیگر، یک نوت‌بوک خواهد کرد. مجیک‌بوک (MagicBook) که تصویری از آن اخیرا لو رفته، یک نوت‌بوک با حداقل حاشیه تصویر و با بدنه‌ای کوچک و جمع ...

سری محصولات آنر به زودی میزبان یک دستگاه جدید دیگر، یک نوت‌بوک خواهد کرد. مجیک‌بوک (MagicBook) که تصویری از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - آن اخیرا لو رفته، یک نوت‌بوک با حداقل حاشیه تصویر و با بدنه‌ای کوچک و جمع و جور است و هفته آینده از آن رونمایی به عمل می‌آید.

به مناسبت معرفی تلفن همراه آنر ۱۰ در چین که روز ۱۹ آوریل برابر با ۳۰ فروردین برگزار خواهد شد، هوآوی قرار است مجیک‌بوک را هم در این مراسم معرفی کند. هواوی در روز اول آوریل هم این لپ‌تاپ را کمی نمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - داده بود اما به واسطه نمایشگر بسیار کم‌حاشیه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - و انتشار خبر در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - روز اول آوریل، بسیاری آن را دروغ شرکت هوآوی برداشت کردند.

طراحی مجیک‌بوک بسیار شبیه به میت‌بوک ایکس پرو است که در کنگره جهانی موبایل شاهد رونمایی آن بودیم. نمایشگر میت‌بوک ایکس پرو ۱۳.۹ اینچ است و نسبت تصویر به بدنه آن ۹۱ درصد عنوان شده که رزولوشنی ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ و نسبت تصویر ۳ به ۲ را ارائه می‌دهد. با توجه به عدم وجود فضای کافی برای حضور وبکم، هوآوی آن را روی کیبورد و زیر دکمه مخصوصی قرار داده که زمان استفاده بیرون می‌آید.

آنر یکی از برندهای متعلق به شرکت هواوی است و پرچمدار جدید خود تحت عنوان - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - آنر ۱۰ را هفته آینده در چین معرفی خواهد کرد و حدودا یک ماه بعد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - در لندن، مراسمی بین‌المللی برگزار می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر بویین زهرا استان زنجان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کسرا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر جسارتا دور و بر بلوار مهر بویین زهرا هم سرویس کار اجاق گاز و فر نوژن دارید
پاسخ: بله در بلوار مهر شهر بویین زهرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone