🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  2. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38123.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

افشای رندرهای تازه از تمام موبایل های خانواده G6 موتورولا

تا جایی که می دانیم موتورولا قرار است تا کمتر از یک هفته دیگر از سه اسمارت فون جدید رونمایی کند. این موبایل ها همگی عضوی از خانواده G6 بوده و تحت عناوین موتو جی ...

تا جایی که می دانیم موتورولا قرار است - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر همدان استان همدان - تا کمتر از یک هفته دیگر از سه اسمارت فون جدید رونمایی کند. این موبایل ها همگی عضوی از خانواده G6 بوده و تحت عناوین موتو جی 6 پلی، موتو جی 6 و موتو جی 6 پلاس شناخته می شوند.

هر سه موبایل، میان رده هایی مقرون به صرفه خواهند بود و مدل استاندارد جی 6، به اسنپدراگون 450، سه گیگابایت حافظه رم - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر همدان استان همدان - و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. از طرف دیگر، مدل جی 6 پلی از جی 6 هم اقتصادی تر تلقی شده و همراه با اسنپدراگون 430، سه گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4000 میلی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر همدان استان همدان - آمپر ساعتی به دست مشتریان می رسد. - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر همدان استان همدان - مدل جی 6 پلاس هم طبیعتاً قدرتمندترین عضو خانواده بوده و اسنپدراگون 630 را زیر شنل خود جای داده.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر همدان استان همدان
موتو جی 6 مشکی

حالا رندرهای افشایی از این سه موبایل، طراحی آن ها را نیز تایید می کند. همانطور که در این تصاویر می توان دید، موتو جی 6 و موتو جی 6 پلاس به دوربین دوگانه اصلی مجهز شده اند که بنابر شایعات دو سنسور 12 - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر همدان استان همدان - و 5 مگاپیکسلی را شامل می شوند. روی بدنه جلویی نیز دو موبایل از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می برند - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر همدان استان همدان - و فلاش LED هم در کنار آن به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر همدان استان همدان - چشم می - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر همدان استان همدان - خورد.

در این بین در موتو جی 6 پلی که قیمت ارزان تری دارد خبری از دوربین دوگانه نیست و باید منتظر دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED باشیم. گفتنی است که هنوز از صحت این اطلاعات اطمینانی وجود ندارد اما اکثر شایعات و اخبار افشایی اخیر، به مشخصات یکسانی اشاره داشته اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر همدان استان همدان
موتو جی 6 پلی طلایی
تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر همدان استان همدان
موتو جی 6 پلی نیلی
تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر همدان استان همدان
موتو جی 6 پلاس طلایی
تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر همدان استان همدان
موتو جی 6 پلاس نیلی
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone