🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  5. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31540.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ بزرگترین تهدید پابجی و فورتنایت موبایل

اگر اتفاقات دنیای گیم را دنبال کرده باشید، حتما از غوغای Apex Legends خبر دارید. بتل رویالی از سازندگان قدیمی کال آو دیوتی که در مدت سه روز توانست به رکورد ۱۰ میلیون کاربر برسد؛ ...

اگر اتفاقات دنیای گیم را دنبال کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان - باشید، حتما از غوغای Apex Legends خبر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان - دارید. بتل رویالی از سازندگان قدیمی کال آو دیوتی که در مدت سه روز توانست به رکورد ۱۰ میلیون کاربر برسد؛ فورتنایت بعد از دو هفته موفق شد به این رقم برسد و Apex Legends - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان - از همین ابتدا برای بقیه بتل رویال‌ها شاخ و شانه کشیده است.

اکنون باید ببینیم که چه زمانی پورت گوشی بازی ممکن می‌شود. شاید در نمایشگاه E3 - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان - پیش‌رو که خرداد ۱۳۹۸ برگزار می‌گردد، شاهد اطلاعات بیشتری باشیم. اگر Apex Legends به موبایل بیاید، در کنار Call of Duty Legends می‌تواند جایگاه کنونی پابجی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان - و فورتنایت موبایل را به خطر بیاندازد.

Rebel Inc

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان

  • بازی آفلاین است

بعد از دو ماه بالاخره جدیدترین ساخته سازندگان Plague Inc برای اندروید هم منتشر شد. در این بازی سازنده تلاش کرده تا همان فرمول عنوان قبلی‌اش را این‌بار در اثری کمتر عجیب گسترش دهد؛ Rebel Inc - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان - یک شبیه ساز نظامی/سیاسی بوده و در آن وظیفه کنترل یک تمدن را به عهده دارید. بنابراین باید باید با تصمیماتی که می‌گیرید هم تهدیدهای خارجی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان - را دور کرده و هم از شورش‌های داخلی جلوگیری کنید. برخلاف نسخه iOS، بازی برای اندروید - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان - رایگان است.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان

Rebel Inc

سازنده: Ndemic قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 284.9 / 94 مگابایت زبان:

Sport Racing

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان

  • بازی آفلاین - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان - است

اسپورت ریسینگ با وجود نام‌گذاری اشتباهش، به هدفی که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان - می‌خواهد می‌رسد؛ یک تجربه آفلاین که در کنار حجم پایینش کیفیت بالایی دارد. بازی در حال حاضر تنها دارای دو بخش Leagues و Trial بوده و در هر دو آن‌ها بازیکن‌ با هوش مصنوعی مسابقه می‌دهد. البته بازی فعلا در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان - مرحله آزمایشی به‌سر می‌برد و در آینده‌ای نزدیک شاهد بخش آنلاین نیز خواهیم بود. اگر یک ریسینگ سبک با گرافیک خوب می‌خواهید، اسپورت ریسینگ گزینه خوبی است.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان

Sport Racing

سازنده: zBoson Studio قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 97.46 مگابایت زبان:

Ball Mayhem

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان

  • بازی آفلاین است

در غیاب کچ‌اپ، حالا Voodoo تک و تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان - به پادشاهی خودش در عرصه بازی‌های کژوال ادامه می‌دهد. جدیدترین ساخته آن‌ها که Ball Mayhem نام - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان - دارد، فوتبال آمریکایی را آرکیدتر از همیشه به تصویر کشیده و در آن بازیکن‌ها با کنترل یکی از فوتبالیست‌ها باید سعی کند به تیم حریف گل بزند؛ 90 ثانیه فرصت دارید توپ را به دست آورده و آن را به خط زمین تیم روبه‌رویی برسانید. Ball Mayhem مشابه بقیه کژوال‌های گوشی ساده، اعتیادآور و البته پر از تبلیغات است. اگر به عناوینی با این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان - سه ویژگی علاقه دارید، بازی را از دست ندهید.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان

Ball - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان - Mayhem

سازنده: VOODOO قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 244.5 / 48.39 مگابایت زبان:

The Catapult 2

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان

  • بازی آفلاین است

The Catapult را می‌توانیم نسخه سریع‌تر و رقابتی‌تر «پرندگان خشمگین» (Angry Birds) بنامیم. در این بازی کنترل یک منجنیق را دارید و باید منجنیق‌هایی که در صفحه ظاهر می‌شوند را از بین ببرید؛ کافیست انگشت‌تان را کشیده و با پرتاب توپ‌ها دشمنان را نابود کنید. هرچه‌قدر بیشتر دوام بیاورید، سکه بیشتری می‌گیرید و از این سکه‌ها می‌توانید برای خرید تیرهای قوی‌تر، ارتقا منجنیق یا حتی خرید اسلحه‌های جدیدتر کمک بگیرید.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر تایباد استان خراسان

The Catapult 2

سازنده: BYV قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 113.9 / 53.88 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone