🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36385.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آیفون 10 در صدر پر فروش ترین گوشی های هوشمند جهان در ماه مارس

موسسه تحقیقات بازار Counterpoint Research به تازگی لیست پر فروش ترین گوشی های هوشمند در ماه مارس سال جاری میلادی (10 اسفند 96 تا 11 فروردین 97) در جهان را منتشر کرده که بر اساس ...

موسسه تحقیقات بازار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان - Counterpoint - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان - Research به تازگی لیست پر فروش ترین گوشی های هوشمند در ماه مارس سال جاری میلادی (10 اسفند 96 تا 11 فروردین 97) در جهان را منتشر کرده که بر اساس آن آیفون 10 بیشترین میزان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان - فروش را تجربه کرده است.

بنا بر این گزارش آیفون 10 به تنهایی 3.5 درصد از فروش این ماه را به خود تخصیص داده، در حالی که پس - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان - از آن آیفون 8 پلاس با 2.3 درصد ایستاده. همچنین برای اولین بار شیائومی موفق شده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان - نام خود را با گوشی ردمی 5A در صدر پر فروش ترین گوشی های اندرویدی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان - قرار دهد. این گوشی 1.8 درصد از سهم فروش را تصاحب کرده است.

پس از آن اوپو قرار گرفته که تقریباً به میزان فروش مشابهی دست یافته. در رتبه های پنجم و ششم نیز سامسونگ قرار دارد که موفق شده با گلکسی اس 9 و نسخه پلاس آن به میزان 1.6 درصد برای هر کدام، سهم فروش را به خود تخصیص دهد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان

در رتبه های بعدی نیز آیفون 7، آیفون 8، گلکسی J7 پرو سامسونگ و در نهایت آیفون 6 ایستاده اند. بر اساس اعلام موسسه Counterpoint آیفون 10 موفق شده در صدر بازار گوشی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان - های هوشمند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان - فوق پریمیوم قرار گیرد. در بازار گوشی های پریمیوم یا به عبارتی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان - گوشی هایی که در بازه قیمتی 600 تا 800 دلاری قرار دارند، سامسونگ موفق شده سهم خود را دو برابر کند.

همچنین اعلام شده که اوپوف ویوو، شیائومی و هواوی در بازار گوشی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان - های میان رده و اقتصادی، برنده این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان - میدان بوده اند. در بازار گوشی های اقتصادی (با - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گیلان استان گیلان - قیمت 100 تا 199 دلار) سامسونگ، شیائومی و زیر مجموعه هواوی، یعنی آنر توانسته اند قدرتمند ظاهر شوند.

پیش از این نیز Counterpoint اعلام کرده بود که آیفون 10 در سه ماهه چهارم سال 2017 به تنهایی موفق شده 35 درصد از سود جهانی گوشی ها را برای اپل به ارمغان آورد. همچنین اعلام شده بود که آیفون 10 به تنهایی 21 درصد از میزان درآمد جهانی تلفن های هوشمند را به خود تخصیص داده است.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی آیفون 10 دیجیاتو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone