🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34051.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

به روزرسانی جدید وایبر تغییراتی اساسی را به ارمغان آورده است

وایبر تغییراتی اساسی را در نسخه های اندروید و iOS پیام رسان محبوب خود اعمال کرده که به روزرسانی مرتبط به آن طی هفته جاری در دسترس همه کاربران قرار می گیرد. مهمترین تغییر اعمال ...

وایبر تغییراتی اساسی را در نسخه های اندروید و iOS پیام رسان محبوب خود اعمال کرده که به روزرسانی مرتبط به آن طی هفته جاری در دسترس همه کاربران قرار می گیرد.

مهمترین تغییر اعمال شده را می توان رمزنگاری انتها به انتها دانست که پیش از این در دیگر اپلیکیشن های پیام رسان شاهد آن بودیم. در ادامه به بررسی تغییرات دیگر پرداخته ایم.

پیام رسانی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - سریعتر از قبل: سازوکار جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - به گونه ای است که سرعت انتقال پیام ها را تا دو برابر افزایش داده و حالت طبیعی تری به گفتگوها می بخشد.

نمایش سریعتر آیکون های وضعیت پیام: آیکون های جدید وضعیت پیام منعکس کننده بهبود زمان ارسال هستند. آیکون ✓ به معنای ارسال پیام، ✓✓ به معنای دریافت پیام در مقصد و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - همچنین خوانده شدن آن توسط گیرنده هستند. تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان

افزایش درخشندگی و اندازه حباب های چت:  به منظور جلب توجه بیشتر به محتوای گفتگوها طرح رنگ و سایز حباب ها افزایش یافته تا متن بیشتری در صفحه نشان داده شده و مطالعه آن برای کاربر آسان تر شود.

بهبود نمایش گیف، تصویر و ویدیو: ارسال و دریافت تصاویر در پیام رسان ها از محبوبیت بالایی برخوردار است و به همین خاطر وایبر کیفیت و سایز تصاویر و گیف های بند انگشتی را افزایش داده است.

به روزرسانی وایبر از امروز برای کاربران iOS منتشر شده اما اندرویدی ها باید مدت کوتاهی منتظر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - ارائه آن بمانند.

هدف از به روزرسانی وایبر حفظ سهم این اپ در بازار پیام رسان ها است که با ظهور رقبای جدید و قدر به خطر افتاده. - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - Ofir Eyal معاون محصول این کمپانی در این باره می گوید:

انگیزه ما برای نوآوری بیشتر ارائه تجربه کاربری منحصر به فرد برای صدها میلیون کاربری است که روزانه از اپ ما استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر اصفهان استان اصفهان - می کنند. حالا فارغ از اینکه کاربران کجای دنیا قرار دارند، سریع ترین سرویس را در اختیار خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone