🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  4. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34055.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

افشای مشخصات موبایل غول پیکر آنر 8X Max پیش از رونمایی

در حالی که هنوز چند روز به رونمایی از نسل بعدی میان رده های آنر باقی مانده، کاربران چینی مشخصات این موبایل را در شبکه اجتماعی «ویبو» افشا کرده اند. کمپانی چینی آنر خود را ...

در حالی که هنوز چند روز به رونمایی از نسل بعدی میان رده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نیشابور استان خراسان - های آنر باقی مانده، کاربران چینی مشخصات این موبایل را در شبکه اجتماعی «ویبو» افشا کرده اند.

کمپانی چینی آنر خود را برای معرفی گوشی های 8X  و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نیشابور استان خراسان - 8X Max در چهاردهم شهریور ماه آماده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نیشابور استان خراسان - می کند. بر اساس آنچه که امروز - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نیشابور استان خراسان - در  شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده آنر 8X Max از چیپست میان رده اسنپدراگون ۶۶۰ بهره خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نیشابور استان خراسان - برد.

در آرایش دو خوشه ای این چیپست چهار هسته با کلاک ۲.۲ گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف با فرکانس - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نیشابور استان خراسان - ۱.۸ گیگاهرتزی قرار دارد. پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۱۲، مودم X12 LTE، سازگاری با نسخه چهارم فناوری شارژ سریع (QC 4.0)، پشتیبانی از بلوتوث ۵ و نسخه 3.1 USB-C نیز از دیگر قابلیت این چیپست است.تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نیشابور استان خراساندر اسکرین شاتی که از بنچمارک آنر 8X Max به اشتراک گذاشته شد شماره مدل ARE-AL00 به چشم می خورد که پیش از این در اسناد رگولاتور چین هم شاهد آن بودیم.

بر اساس این داده ها آنر 8X Max از ۴ گیگابایت رم و نمایشگری با رزولوشن ۲۲۴۴ در ۱۰۸۰ بهره می برد. در رندرهای منتشر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نیشابور استان خراسان - شده از این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نیشابور استان خراسان - موبایل شاهد نمایشگر غول پیکر ۷.۱۲ اینچی هستیم که بر فراز آن بریدگی به شکل قطره آب قرار گرفته است.

در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نیشابور استان خراسان - حالی که ابعاد 8X Max تنه به تنه تبلت ها می زند، آنر برای مدل معمولی صفحه نمایشی کوچکتر را در نظر گرفته که پتانسیل استقبال کاربران از این مدل را افزایش می دهد.

از دیگر مشخصاتی که احتمالا هفته آتی شاهد معرفی آنها خواهیم بود باید به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی و باتری عظیم ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم. بریدگی قطره ای شکل نیز احتمالا میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی موبایل میان رده هواوی آنر 7X توسط دیجیاتو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone