🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  4. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  5. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45011.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

وایو نسخه ویژه لپ تاپ Z Flip را برای طرفداران مرسدس بنز رونمایی کرد

تا به حال دلتان خواسته لپ تاپی داشته باشید که هنگام روشن شدن، صدایی مشابه اتومبیل داشته باشد؟ اگر پاسختان مثبت است، کمپانی وایو خبرهای خوبی برایتان دارد. این کمپانی اخیراً با همکاری مرسدس بنز، ...

تا به حال دلتان خواسته لپ تاپی داشته باشید که هنگام روشن شدن، صدایی مشابه اتومبیل داشته باشد؟ اگر پاسختان مثبت است، کمپانی وایو خبرهای - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خوبی برایتان دارد. - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این کمپانی اخیراً با همکاری مرسدس بنز، نسخه ای ویژه از دستگاه Vaio Z Flip خود را روانه بازار کرده؛ هرچند که تنها تفاوت این نسخه با مدل استاندارد، صدای بوت-آپ دستگاه و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - لوگوی مرسدس بنز قرار گرفته روی بدنه اش است.

از منظر مشخصات، خریداران این نسخه ویژه به پردازنده معمول Intel Core دسترسی خواهند داشت، هرچند که بهره گیری از نسل ششم پردازنده های اینتل شاید برای برخی ناامید کننده باشد. نمایشگر 13.3 اینچی و لمسی لپتاپ، رزولوشن 2560x1440 - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را به نمایش می گذارد و دیگر مشخصات، همانطور که گفته شد تفاوتی با سابق ندارد. بنابراین مثل کذشته می توانید مدل های مختلف این لپ تاپ را تا سقف 16 گیگابایت حافظه رم و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD تهیه کنید.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

با خرید نسخه ویژه Vaio Z Flip متوجه خواهید شد که پیش از هر چیز، لوگوی مرسدس بنز روی ترک پد دستگاه جلوه گری می کند. علاوه بر این، تصویری از یکی از اتومبیل های مرسدس بنز - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هم - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - روی پنل - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پشتی نمایشگر به چشم می - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خورد و نام این کمپانی آلمانی هم به دلایل نامشخص روی لولاهای لپ تاپ حک شده اند.

در صورتی که از عاشقان اتومبیل های مرسدس بنز باشد، مسلماً نسخه مخصوص Vaio Z Flip ایده آل ترین محصول برای شما خواهد بود؛ اما متاسفانه این لپ تاپ تنها در ژاپن عرضه می شود و فعلاً صحبتی درباره عرضه در دیگر مناطق به میان نیامده است. دو مدل این دستگاه با پردازنده های Core i5 و Core - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - i7 اینتل به ترتیب قیمتی برابر 2237 و 2551 دلار دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone