🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  2. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  4. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36174.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

جایزه چشمگیر اینتل برای ارائه ایده در مورد کاربرد هوش مصنوعی در المپیک

اینتل طی بیانیه ای از توسعه دهندگان دعوت کرده تا ایده های خود درباره راه های استفاده از هوش مصنوعی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را ارائه کنند. بخش های پیاده سازی هوش مصنوعی شامل عملیات ...

اینتل طی بیانیه ای از توسعه دهندگان دعوت کرده تا ایده های خود درباره راه های استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تویسرکان استان همدان - از هوش مصنوعی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را ارائه کنند.

بخش های پیاده سازی هوش مصنوعی شامل عملیات اجرایی و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تویسرکان استان همدان - لجستیک نیز می شود که در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تویسرکان استان همدان - نهایت باید به ایجاد تجربه ای فراگیر و منحصر به فرد برای شرکت کنندگان منجر شود. افرادی که قصد شرکت در این رویداد را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تویسرکان استان همدان - دارند طی سه هفته آینده باید ایده های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تویسرکان استان همدان - خود - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تویسرکان استان همدان - را ارائه دهند و مواردی که در نهایت نظر مسئولان را به خود جلب کنند، برنده جایزه ده هزار دلاری خواهند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تویسرکان استان همدان - شد.تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تویسرکان استان همدان

این کمپانی در جریان برگزاری المپیک زمستانی ۲۰۱۸ «پیونگ چانگ» با بهره گیری از فناوری های پیشرفته نماهای جذابی را خلق کرد. «تیمو لومه»، مدیر عامل خدمات بازاریابی و تلویزیونی «کمیته بین‌المللی المپیک» در این باره می گوید:

استفاده اینتل از هوش مصنوعی برای افزایش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تویسرکان استان همدان - سطح بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و برقراری شکل جدیدی از ارتباط بین طرفداران و ورزشکاران، ما را هیجان زده خواهد کرد.

این کمپانی در ورزش های دیگر نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تویسرکان استان همدان - نقش پررنگی را ایفا کرده که از این میان می توان به استفاده از ابزارهای پردازشی برای تولید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تویسرکان استان همدان - نماهای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تویسرکان استان همدان - منحصر به فرد در لالیگای اسپانیا اشاره کرد. همین دستاوردها باعث شده پیاده سازی پلتفرم هوش مصنوعی در مهد فناوری دنیا یعنی توکیو بر عهده اینتل قرار داده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تویسرکان استان همدان - شود.

کارکنان «گروه محصولات هوش مصنوعی» این شرکت در حال تلاش برای توسعه سخت افزار، نرم افزار و دیگر ابزارهای لازم برای کمک به فعالان این حوزه هستند. «امیر خسروشاهی»، مسئول ارشد این گروه می گوید:

 از نظر عامه مردم ما در حال بازسازی یک مغز هستیم اما هدف ما فراتر از این است و در حال تولید نوع جدیدی از هوش مصنوعی هستیم که در زمینه هایی از قبیل تجارت، پزشکی و غیره توانایی درک داده را داشته باشد.

علاوه بر اینتل، کمپانی های ژاپنی نیز در حال توسعه زیرساخت لازم برای فیلمبرداری، پردازش و پخش محتوای بازی های المپیک با رزولوشن 8K هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone