🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40236.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

محموله کمک های سامسونگ به زلزله زدگان در مسیر کرمانشاه

این روزها در هر جمعی و انجمنی حرف از زلزله ۷.۳ ریشتری است که دو شب پیش خط مرزی ایران و عراق را به لرزه درآورد و بسیاری از هموطنان مان را خصوصا در شهر ...

این روزها در هر جمعی و انجمنی حرف از زلزله ۷.۳ ریشتری است که دو شب پیش خط مرزی ایران و عراق را به لرزه درآورد و بسیاری از هموطنان مان را خصوصا در شهر مرزی سرپل ذهاب داغدار یا بی خانمان کرد.

حالا همه مردم بسیج شده اند تا مرهمی باشند بر دل های رنج دیده هموطنان کردمان در استان کرمانشاه. اما همانطور - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که قبلا در خبرها خواندید شرکت های کوچک - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و بزرگ نیز در کنار مردم قدم پیش گذاشته اند - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تا سهم خود از این حرکت جمعی خیرخواهانه را ادا کنند.

سامسونگ یکی از شرکت هایی است که حضوری پررنگ در این حرکت داشته و با ارسال بیانیه خبری خود ما را در جریان فعالیت هایش در این باره گذاشته است.

در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری این شرکت در همین رابطه جلب می نماییم.

شرکت سامسونگ الکترونیکس در ایران اعلام کرد صدها بسته کمکی را به مناطق زلزله زده کرمانشاه در غرب کشور ارسال خواهد کرد.

بسته های کمکی این شرکت شامل مواد غذایی، - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - لوازم بهداشتی خانواده بالاخص برای کودکان و بانوان، تجهیزات گرمایشی شامل بخاری و پتو، - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جنراتورهای سیار تولید برق و تجهیزات ارتباطی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شامل موبایل و سیم کارت، خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

در اولین فاز از این برنامه کمک‌رسانی که با هماهنگی جمعیت هلال احمر ایران انجام می‌شود، شرکت سامسونگ قصد دارد پنج تریلی از بسته‌های کمکی خود را تا شنبه آینده به منطقه زلزله‌زده اعزام کند که توسط کارمندان داوطلب سامسونگ و اعضای هلال احمر در میان خانواده‌های آسیب دیده زلزله توزیع خواهد شد.

بام سوک هونگ، مدیر سامسونگ در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ایران می‌گوید:

«ما واقعا از این حادثه متاثر شده و به نیابت از شرکت سامسونگ الکترونیکس صمیمانه‌ترین همدردی خود را با مردم ایران در این برهه اعلام می‌کنیم. تمامی کارمندان سامسونگ در این غم شریک - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بوده و مسئولیت خود می‌دانند برای حمایت از کشور و مردم در این دوره دشوار تمام تلاش خود را انجام دهند. ما بار دیگر از صمیم قلب به جمهوری اسلامی ایران و مردم - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این کشور تسلیت می‌گوییم».

او همچنین افزود:

«اولین محموله‌های کمکی ما با هدف برآوردن ضروری‌ترین نیازهای زلزله‌زدگان - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - توزیع خواهد شد، اما سامسونگ همچنان در کنار این خانواده‌ها باقی مانده و نیازهای دیگر آنها را از طریق استقرار مراکز خشکشویی و توزیع محصولات موردنیاز در فازهای‌ آینده برنامه - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کمک‌رسانی، برآورده - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خواهد کرد».

با توجه به از بین رفتن امکانات ارتباطاتی در روستاهای دورافتاده مناطق زلزله‌زده که مشکلاتی را در عملیات - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - امداد و نجات ایجاد کرده است، شرکت سامسونگ قصد دارد چند صد دستگاه گوشی موبایل را به همراه سیم کارت در این روستاها توزیع کند.

در فاز نهایی این برنامه کمک رسانی، شرکت سام سرویس، نماینده رسمی لوازم خانگی سامسونگ اقدام به تعمیر و راه‌اندازی لوازم خانگی آسیب دیده در جریان زلزله خواهد کرد. تعمیرکاران - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سام‌سرویس با حضور در محل این لوازم را بصورت رایگان تعمیر خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone