🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38283.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

وبلاگ‌نویسی زنده دیجیاتو: رویداد معرفی ایسوس ذنفون ۵ در بارسلون

ایسوس، شرکتی که آن را از سال‌ها پیش با ساخت قطعات کامپیوتری مثل مادربرد می‌شناسیم، چند سالی است وارد حوزه موبایل شده و حالا آمادگی آن را پیدا کرده تا در یک رویداد بزرگ جهانی ...

ایسوس، شرکتی که آن را از سال‌ها پیش با ساخت قطعات کامپیوتری مثل مادربرد می‌شناسیم، چند سالی است وارد حوزه موبایل شده و حالا آمادگی آن را پیدا کرده تا در یک رویداد بزرگ جهانی همچون MWC، موبایل‌های جدید خود - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را معرفی کند.

امسال ایسوس با دست پر به بارسلون آماده و می‌خواهد چند موبایل از خانواده ذنفون ۵ - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - روی صحنه ببرد؛ موبایل‌هایی که شایعات نشان می‌دهند برخی از آنها - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نمایشگرهایی لبه تا لبه دارند. ما هم در حاشیه کنگره جهانی موبایل در بارسلون، به این رویداد آمده‌ایم تا آن را به شکل لحظه به لحظه برای شما پوشش دهیم؛ مثل همیشه از شما می‌خواهیم با دیجیاتو همراه باشید.

لطفا توجه داشته باشید که این صفحه به شکل خودکار به‌روز رسانی می‌شود و نیازی به رفرش کردن آن نیست. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر میترا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روزتون بخیر یک سوالی دارم مرکز شما اطراف روستای خسروق اسکو کار انجام میده؟
پاسخ: بله در روستای خسروق شهر اسکو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone