تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20713.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

چطور ایلان ماسک بدون صرف هیچ هزینه تبلیغاتی، برندی حماسی ساخت؟

نخستین قانون نوآوری: از جایی که ازدحام است دوری کن. در سال ۲۰۰۳ میلادی، دو مهندس و یک سرمایه‌گذار فرشته، نگاهی به عقب انداخته و با بازگشت به سال ۱۸۸۸، نام نیکولا تسلا را قرض ...

نخستین قانون - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نوآوری: از جایی که - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ازدحام است دوری کن.

در سال ۲۰۰۳ میلادی، دو مهندس و یک سرمایه‌گذار فرشته، نگاهی به عقب انداخته - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و با بازگشت به سال ۱۸۸۸، نام نیکولا تسلا را قرض گرفته و طراحی موتور او را کپی کردند. بعد - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از این، صرفا دست به نوآوری زدند.

ایلان ماسک نخستین سرمایه‌گذار فرشته‌ی شرکت تسلا موتورز بود و از زمانی که هم‌موسس دیگر شرکت را در سال - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ۲۰۰۷ - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اخراج کرد، سکان هدایتش را به دست گرفته است. بعد از Zip2 و PayPal، این سومین استارتاپ برجسته او بود. به عنوان فارغ‌التحصیل دانشگاه وارتون و کاندیدای دکترای استنفورد، او مثل یک مبتکر رفتار و مثل یک سرمایه‌گذار فکر می‌کند. در نقطه نظر ماسک، این رویکردی مهم اما به ندرت شناخته شده است.

با بهره‌گیری از مزیت‌های این شخصیت دوگانه، که از یک سو رویاپرداز است و از سوی دیگر کارشناس امور مالی، ماسک اکنون ارزشمندترین شرکت اتومبیل‌سازی آمریکایی در جهان را اداره می‌کند (و تازه دو شرکت دیگر SolarCity و SpaceX را نیز در نظر نگرفته‌ایم). ماسک می‌دانست که تلاش برای رقابت با جنرال موتورز و فورد، در زمینی که کاملا برای این غول‌های اتومبیل‌سازی آشنا است، کاملا بی‌فایده خواهد بود - و آن زمین، تبلیغات با بودجه‌های عظیم و دسترسی به شبکه‌ای بزرگ از دلالان - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - است. الکسیس جرجسان، یکی از سخنگویان تسلا به خوبی ذهنیت ماسک را تشریح کرده:

فروشگاه‌ها برای ما نقش تبلیغات را ایفا می‌کنند. شاید یک روز، یعنی سال‌ها بعد شروع به تبلیغات پولی کنیم. اما - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اکنون نه.

تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

بازاریابان سنتی با شنیدن این جملات خواهند گفت: «اصلا داری درباره چی حرف می‌زنی؟»

ماسک مقاومت در برابر تغییر در صنعتی ۱۰۰ ساله مانند اتومبیل‌سازی را پیش‌بینی کرده بود و از آن به نفع خود - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - استفاده کرد. او می‌دانست که رویکردش، زمان کافی را در اختیارش می‌گذارد تا کار را گسترش دهد و درست مقابل چشم رقبایی بزرگ، دست به آزمون و خطا بزند. حتی امروز، علی‌رغم موفقیت شگرفت تسلا در بازار، متیاس مولر، مدیر فولکس‌واگن در یک مصاحبه با وال استریت ژورنال گفت که تفکر سنتی در صنعت اتومبیل‌سازی عمیقا ریشه دوانده:

مدیران خود ما همچنان نسبت به کاهش فعالیت در زمینه اتومبیل‌هایی که سوخت فسیلی مصرف می‌کنند تردید - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دارند. نمی‌دانم می‌توانید تصور کنید عوض کردن نظر آن‌ها چقدر سخت است یا خیر.

داستان ماسک، سرفصل‌هایی بسیار نبوغ‌آمیز دارد. اما داستان مربوط به راه‌اندازی یک برند نمادین، آن هم به صورت «کم‌هزینه» احتمالا از هر داستان - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دیگری برجسته‌تر و جالب توجه‌تر باشد.

خلاف‌گرایی

تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

اگر می‌خواهید بدانید چرا ماسک مسیری متضاد نسبت به رویکردهای پذیرفته شده در صنعت اتومبیل‌سازی در پیش گرفته، لازم است درک کنید که یک سرمایه‌گذار چطور فکر می‌کند.

هدف غایی یک - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مدیرعامل - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در یک استارتاپ سیلیکون ولی اینست که از زمان جمع‌آوری پول تا زمانی که همان پول به اتمام می‌رسد، موثرترین روش‌های صرف هزینه را بیابد. بعد نوبت به دور دوم جمع سرمایه می‌رسد. دلیلش اینست که سرمایه‌گذاران بعدی، تنها به یک - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - چیز علاقه داشته و می‌گویند که «پول را نشانم بده». این - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - یعنی سرمایه‌گذاران تنها می‌خواهند ببینند که با - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سرمایه دور قبلی، چه مقدار ارزش‌سازی صورت گرفته.

تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

برای ایلان ماسک، چاره کار کاملا واضح بود. رویکرد سنتی منابع را هدر می‌دهد. درست همانطور که اتومبیل‌هایش قرار نبود انرژی هدر دهند، او نیز قرار نبود پول‌هایش را دور بریزد. به جای تبلیغات، غریزه ماسک او را به سمت تولید محصولی هدایت کرد که به خودی خود مشتریان را به تبلیغ برای او ترغیب می‌نمود. همین مشتریان، کار تحقیقاتی ماسک را - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نیز انجام می‌دادند و به شکلی مسری، درباره کمپانی‌اش صحبت می‌کردند. همه این‌ها بدون صرف هیچ هزینه‌ای.

وظیفه او این بود که محصول را بسازد، به فروشگاه‌ها برساندش و منتظر بماند تا مشتریان نتیجه کار را در شبکه‌های اجتماعی پست کنند. با در پیش گرفتن مسیری که به ندرت در پیش گرفته شده بود، او توانست تغییری بزرگ در تاریخچه اتومبیل‌سازی و تبلیغات به وجود آورد.

همانطور - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که یک بلاگر یک‌بار نوشت: «تسلا میلیون‌ها دلار صرف کمپین‌های تبلیغاتی سنتی نمی‌کند. آن‌ها اجازه می‌دهند ما درباره‌اش صحبت کنیم، حرف‌های غلوآمیز بزنیم، به آن تنفر بورزیم و به خاطر استفاده از انرژی الکتریکی در یک اتومبیل تسلا خوشحالی کنیم. آن‌ها اجازه می‌دهند که ما کاتالیزگر یک کمپین تبلیغاتی هوشمندانه و وایرال باشیم. در پایان روز، تبلیغات تسلا به شکل رایگان انجام می‌شود.»

تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

نمایندگان تسلا، افرادی در بخش خدمات مشتریان بودند. برای آن‌ها مهم نبود که چند بار برای تماشای یک اتومبیل می‌آیید و چقدر دلتان می‌خواهد راجع به آن - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - صحبت کنید. ماسک علاقه به محصول را تبدیل به هسته پیشرانه فروش کرد. بعد در ایالاتی مانند آریزونا و تگزاس که بنابر قانون، اتومبیل‌ها تنها از طریق دلالان فروخته می‌شوند، تست اتومبیل‌های تسلا تسهیل شد. تمام این فاکتورهای آزمایشی، ارزش واقعی تبلیغات تسلا را نشان می‌دهند.

تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

درحالی که تسلا بدون هیچ هزینه‌ای داشت در رقابت جلو - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می‌افتاد، یک شرکت غول مارکتینگ از نزدیک در حال تماشای مسیر آن - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بود. شرکت مورد نظرمان متوجه شد تسلا مسیری بازی‌عوض‌کن در پیش گرفته که از این پس، همه‌چیز را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. این شرکت در سیسیناتی بود.

در سال ۲۰۱۴ میلادی، Proctor and - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - Gamble اعلام کرد که می‌خواهد تبدیل به یک کمپانی جسورتر شود و استراتژی‌شان هم این بود که نیمی از برندهایشان را کنار بگذارند. اما یک برداشت دیگر هم می‌توان از این اتفاق داشت: آن‌ها نیمی از هزینه‌هایشان را کنار گذاشتند.

تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

عامل فروش منحصربه‌فرد صابون Ivory این بود که روی آب می‌ماند. باقی صابون‌ها به اعماق آب می‌رفتند. در دنیای کنونی شاید چنین مزیتی احمقانه به نظر برسد، اما ممکن است به آسانی این حقیقت را فراموش کنید که در سده ۱۸۰۰ میلادی، اکثر مردم در رودخانه‌ها و برکه‌ها - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حمام می‌کردند. اگر صابون‌تان هنگام - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - استحمام روی آب باقی می‌ماند، - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اتفاقی مهم بود.

زمان تغییر فرا رسیده بود.

گامی به - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - جلو، بدون نگاهی به عقب

تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

امروز که این مقاله نوشته می‌شود، یک مشتری آگاه نیازی به خواندن گزارش مصرف‌کنندگان یا یک نقد در روزنامه محلی ندارد تا از آخرین اطلاعات راجع به یک - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - محصول باخبر شود. چنین مشتری‌ای به - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - Yelp یا آمازون می‌رود و اخبار را از شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کند. به این ترتیب، یک مصرف‌کننده معمولی اکنون عملا تبدیل به یک نابغه در - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - زمینه محصولات مصرف‌کنندگان تبدیل شده.

حتی - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مدیر ارشد برند P&G، مارک اس. پریچرد هم به این موضوع باور دارد:

پتانسیل ساخت ارزش تجاری بسیار زیاد است - با هدف‌گذاری دقیق، خرید، فروش و توزیع خودکار، ارتباطاتی که از سوی کاربران برقرار می‌شوند و توسعه تجارت از طریق مدیایی که صادقانه به دست می‌آید. این رویکرد تازه هم بهینه‌تر و هم موثرتر از تمام مدیوم‌هاییست که P&G قبلا آزموده است.

اما اینکه هر کسی بیرون از دنیای سیلیکون ولی می‌تواند با این تکنولوژی‌های سریع‌السیر تطابق - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - یابد یا خیر، خود بحث دیگری است. این تکنولوژی‌ها نه‌تنها جدید هستند، بلکه بر الگوریتم‌ها و هوش مصنوعی نیز اتکا - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می‌کنند. این تکنولوژی‌ها ضمنا شهودی، تطابق‌پذیر و - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شدیدا دگرگون‌کننده نیز به حساب می‌آیند. حتی بهترین مغزهای این حوزه، مانند پریچرد از P&G هم مطمئن نیستند آینده چه شکلی خواهد بود:

تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

همه - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ما به شکلی قابل درک در حال - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - رقابت بر سر - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این بوده‌ایم - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که در تکنولوژی‌های تازه‌ی این ماشینِ همیشه در حال تغییر به درجه استادی برسیم. یک راز کوچک دارم که می‌توانم با شما به اشتراک بگذارم: هیچوقت به درجه استادی این تکنولوژی‌ها نخواهید رسید. تا زمانی که به تلاش ادامه دهیم، همواره - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در حال دویدن - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خواهیم بود. سعی می‌کنم موضوع را ساده - تعمیرات یخچال بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کنم و به افرادم بگویم که نگاه‌شان فراتر از وسواس تکنولوژی باشد و توجه‌شان را معطوف چیزی کنند که اهمیت دارد: تجربه مصرف‌کنندگان.

نظر او راجع به تجربه مصرف‌کنندگان شدیدا شبیه به چیزی به نظر می‌رسد که ممکن است ایلان ماسک مطرح کند. یکی از نتایج تمرکز بر تبلیغات آماری و دیجیتال، از بین رفتن هرچیزی است که «سنتی» تلقی می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone