🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  3. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40890.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی اس 9 چه تفاوت هایی با نسل قبل خواهد داشت؟

شایعات و اخبار پراکنده حکایت از آن دارند که سامسونگ کهکشانی بعدی اش یعنی گلکسی اس 9 را باز هم زودتر معرفی و عرضه می کند تا بتواند طی ماه های پیش رو به رقابت ...

شایعات - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران - و اخبار پراکنده حکایت از آن دارند که سامسونگ کهکشانی بعدی اش یعنی گلکسی اس 9 - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران - را باز هم زودتر معرفی و عرضه می کند تا بتواند طی ماه های پیش رو به رقابت با آیفون 10 بپردازد.

اگرچه انتظار نمی رود سامسونگ تغییرات اساسی و بنیادی را در طراحی پرچمدار آتی خود اعمال نماید، اما احتمالاً دیگر ابعاد گلکسی اس 9 در مقایسه با نسل قبلی خود ارتقاء پیدا کنند.

در ادامه به شش مورد از این تغییرات قابل پیش بینی می پردازیم که بر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران - اساس - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران - شایعات اخیر شکل گرفته اند.

1- دوربین دوگانه

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران

سال گذشته انتظار داشتیم دوربین دوگانه برای نخستین بار در گلکسی اس 8 به کار برود، اما این اتفاق نیفتاد و گلکسی نوت 8 به این قابلیت مجهز شد. امسال هیچ بهانه ای وجود ندارد و گلکسی اس 9 باید به ماژول دوربین دوگانه تجهیز گردد، موضوعی که توسط مینگ-چی کو هم تأیید شده است.

سامسونگ اخیراً حسگرهای جدید 24 و 12 مگاپیکسلی را معرفی کرده و در شرایط کم نور هم به خوبی عکس می گیرند و از سیستم فوکوس Dual Pixel برای ثبت تصاویر پرتره بهره می برند، شبیه به وضعیتی که در گوگل پیکسل 2 می بینیم.

2- تغییرات جزئی در طراحی

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران

حسگرهای دوربین جدیدی که سامسونگ معرفی کرده بسیار نازک تر از قبل هستند و بنابراین انتظار می رود سال آینده با کهکشانی باریک تری روبرو - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران - باشیم، ضمن اینکه کمپانی کره ای می تواند بیرون زدگی دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران - را از بین برده و سطحی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران - یکدست و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران - زیبا را در پشت گلکسی اس 9 به وجود آورد.

3- سیستم تاچ In-Cell

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران

سامسونگ قصد دارد برای هر دو مدل گلکسی اس 9 از فناوری لمسی in-cell استفاده کند. تکنولوژی OLED انعطاف پذیر موسوم به Y-OCTA لایه حساس - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران - به لمس را با خود پنل نمایشگر ترکیب کرده و ضخامت آن را کاهش می دهد.

امسال گلکسی اس 8 از این قابلیت بهره می برد اما مدل پلاس و همچنین گلکسی نوت 8 از لایه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران - تاچ مجزا و عادی استفاده می کردند. حالا ظاهراً سامسونگ بر موانع تولید غلبه کرده و سال آینده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران - چنین تبعیضی در کار نخواهد بود.

4- چیپست های جدید 7 نانومتری اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران

هر ساله با معرفی سری جدید گلکسی اس، چیپست های جدیدی هم وارد بازار می شوند و امسال هم چنین وضعیتی انتظار می رود. سامسونگ به تازگی اعلام کرد که توسعه فناوری 7 نانومتری را به پایان رسانده و آماده تولید انبوه است، بنابراین به احتمال فراوان گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن با چیپست های 7 نانومتری عرضه شوند.

خبر خوب برای طرفداران سامسونگ (و خبر بد برای دنیای موبایل) این است که سامسونگ باز هم تا چند هفته تولیدات چیپست اسنپدراگون 845 را در انحصار خود گرفته است.

5- هم-پردازنده موتور عصبی

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران

کوالکام چند وقتیست که کیت توسعه نرم افزاری (SDK) برای موتور پردازش عصبی خود را عرضه کرده و گفته می شود سامسونگ هم از چنین تراشه ای در چیپست اگزینوس خود استفاده می کند، بنابراین انتظار می رود - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران - قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی اس 9 در حوزه ترجمه همزمان، دستیار صوتی یا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران - الگوریتم های پیشرفته تشخیص اشیاء بسیار بهتر از قبل باشد.

6- ماژول اسکن سه بعدی چهره

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران

واحد پردازش عصبی را می توان در حوزه امنیت و برای اسکن - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران - چهره یا عنبیه چشم نیز به کار گرفت، رویکردی که اپل در آیفون 10 پیاده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران - سازی کرده است. البته تحلیلگران می گویند - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران - اپل در این زمینه چند سالی از رقبای اندرویدی اش جلوتر است اما سامسونگ ثابت کرده که هیچگاه میدان رقابت را خالی نمی کند، بنابراین تعبیه این فناوری در گلکسی اس 9 دور از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران - انتظار نیست.

7- بورد اصلی فشرده و کوچک

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران

سامسونگ احتمالاً گلکسی اس 9 را به بوردهای جدیدی مجهز می کند که اجزا را به هم نزدیک تر نموده و ابعاد نهایی را کاهش می دهند. بدین ترتیب فضای بیشتری برای تعبیه مابقی قطعات باقی می ماند.

اگر همه چیز به خوبی پیش برود، سامسونگ می تواند باتری قوی تری را در کهکشانی بعدی اش به کار گیرد که حتماً خبر خوبی برای کاربران و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران - طرفداران کمپانی کره ای خواهد بود.

8- حسگر کیفیت هوا

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران

در میان حسگرهای متنوعی که در دنیای موبال حضور دارند، عضو جدیدی به نام «حسگر زیست محیطی» نیز به چشم می خورد که می تواند ذرات معلق و آلاینده را در هوا تشخیص دهد. شاید - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران - آگاهی از کیفیت هوا تأثیر مثبتی در زندگی ما نداشته باشد، اما ابزار تبلیغاتی خوبی در دست شرکت های سازنده موبایل خواهد بود.

9- فیلمبرداری سوپر اسلوموشن

خبرها از دستیابی سامسونگ به سنسور - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شیرگاه استان مازندران - دوربین جدیدی حکایت دارند که می تواند نرخ فیلمبرداری حیرت انگیز 1000 فریم بر ثانیه را ارائه دهد، قابلیتی که در چند موبایل اخیر سونی به چشم می خورد. بنابراین شاید گلکسی اس 9 بتواند نخستین رقیب ژاپنی ها در این زمینه باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فریمند نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
بسیار خوشحالم که بتوانم با اطمینان کامل به خدمات شرکت الو در تعمیر اجاق گاز و فر پادیسان مدل پاناما در منزلم اعتماد کنم. کیفیت بسیار بالای انجام کار توسط تکنسین‌های با تجربه و حرفه‌ای شما، باعث شد تا از خدمات شما به شدت راضی باشم. از صداقت، سرعت و کیفیت بالای خدمات شما بسیار متشکرم. حتماً در آینده نیز به خدمات شرکت الو اعتماد خواهم کرد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone