🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: به طو ساده مبدل حرارتی انقال دهنده حرارت از شعله به آب را به عهده دارد.
  2. سوال: پکیج من کار نمی کند مشکل از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شعله پکیج و برد اصلی، شیرکنترل کننده، اشکال در سیم کشی قطعات، فنو... میتواند باعث کار نکردن پکیج شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: قطعه ترموستات حد چه نقشی در پکیج دارد؟
    پاسخ: وظیفه دارد دمای مبدل اصلی را به طو مداوم کنترل کند، تا اگر دما بیشتر از ۹۵ درجه شد کل پکیج خاموش شود.
  4. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  5. سوال: پرشر سوئیچ آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی است که اگر آب داخل مدار کمتر از شش دهم و بیشتر از سه بار باشد، مدار آن باز می‌شود و جلوی روشن شدن پکیج را می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42941.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

انتشار نخستین تصاویر زنده از ال جی V30 و عدم حضور نمایشگر ثانویه

ال جی هر ساله رقابت هایی را برای تولید محتوای خلاقانه برگزار می کند و در این رقابت ها، شرکت کنندگان عکس ها و ویدیوهایی که با موبایل های ال جی خود ثبت کرده اند ...

ال جی هر ساله رقابت هایی را برای تولید محتوای خلاقانه برگزار می کند و در این رقابت ها، شرکت کنندگان عکس ها و ویدیوهایی که با موبایل - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - های ال جی خود ثبت کرده اند را برای کمپانی ارسال می کنند.

امسال نیز این رقابت ها برگزار شد اما نکته جالب درباره محتواهای ارسالی، حضور یک تلفن هوشمند ناشناخته در یکی از ویدیوها بود که با - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - توجه به مشخصات - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ظاهری آن - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و اطلاعات موجود، همان ال جی V30 معروف است.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

ال جی از متریال متفاوتی در پنل پشتی V30 استفاده کرده است

همان طور که - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در تصاویر مشاهده می کنید، پنل پشتی تلفن مورد بحث ماژول دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت را در خود جای داده، و لوگوی «V30» نیز در آن نسبت به «V20» تغییر مکان داده - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و به زیر اسکنر اثر انگشت - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - منتقل شده است. همچنین ال جی از متریال متفاوتی (احتمالاً شیشه) در پنل پشتی بهره برده، و حاشیه های موبایل نیز در این قسمت خمیده به نظر - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می رسند.

در قسمت جلو شاهد یک صفحه نمایش با نسبت ابعاد 18:9 (به احتمال زیاد OLED) - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - هستیم و بر خلاف نسل های قبل، خبری از نمایشگر ثانویه نیست. همچنین با توجه به تصاویر، حاشیه های نمایشگر نیز در فبلت جدید ال جی به طرز قابل توجهی کم شده و بر - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اساس اطلاعات منبع در بالا 20 درصد، و در پایین 50 درصد - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کاهش داشته است.

گفتنی است بنا بر گزارش ها قبلی، پرچمدار ال جی V30 به چیپست اسنپدراگون 835 با هشت هسته پردازشی 2.45 گیگاهتزی مجهز شده و در دو مدل با رم های 4 و 6 گیگابایتی، در تاریخ 9 شهریور به بازار معرفی می شود.

- تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone