🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  2. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  4. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  5. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42944.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

قابلیت جدید یوتوب؛ بدون ترک کردن اپ درباره ویدیوها صحبت کنید

امروز یوتوب قابلیت جدیدی را برای اپلیکیشن های تلفن هوشمند خود معرفی کرد که به واسطه آن کاربران قادر هستند ویدیوها را در فضایی مشابه فضای گفتگو با دوستان خود به اشتراک بگذارند. در ادامه ...

امروز یوتوب قابلیت جدیدی را برای اپلیکیشن های تلفن هوشمند خود معرفی کرد که به واسطه آن کاربران - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - قادر هستند ویدیوها را در فضایی مشابه فضای گفتگو با دوستان خود به اشتراک بگذارند. در ادامه با نحوه انجام این کار بیش تر - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آشنا خواهید شد.

این ویژگی قصد دارد تا بحث و گفتگوها در خصوص ویدیوهای منتشر شده را به جای شبکه های اجتماعی مختلفی چون توییتر و فیسبوک، داخل پاتفرم یوتوب نگه دارد. در همین رابطه باید گفت که مکالمات نیز ذاتاً خصوصی هستند.

به - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - عبارت دیگر کاربران می توانند دوستان مورد نظر خود که می خواهند یک ویدیوی به خصوص با آن ها به اشتراک گذاشته شود را با استفاده از مخاطبین تلفن همراه خود انتخاب نمایند. علاوه بر این گزینه ای برای دعوت از مردم به وسیله لینک های اختصاصی نیز مهیا شده است.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

این لینک ها می توانند در پلتفرم های دیگر به اشتراک گذاشته شوند و بدین طریق کاربران را به سوی اپلیکیشن یوتوب هدایت نمایند. در مجموع قابلیت جدید یوتوب از گفتگوهایی با حداکثر ظرفیت 30 کاربر پشتیبانی می کند.

پس از آن شرکت کنندگان در بحث می توانند نظرات خود را به صورت متن، اموجی، ارائه لینک از یک ویدیوی دیگر و یا ایجاد کلیپ های شخصی مختلف ارسال کنند. البته باید گفت که این ویژگی آن قدرها هم جدید نیست.

مدتی قبل بود که - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - یوتوب از این قابلیت در کانادا رونمایی کرد - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - حال حاضر قصد دارد آن را به طور جهانی عرضه نماید. یوتوب همچنین یک - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تب به - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اشتراک گذاری را در پایین اپلیکیشن خود معرفی کرده است که به کاربر اجازه پیگیری مکالمات را می دهد.

این قابلیت جدید یک چالش بزرگ برای گوگل محسوب می شود و دقیقاً نمی دانیم نحوه استفاده و استقبال کاربران از آن چه طور خواهد بود. این ویژگی علاوه بر دیر عرضه شدن متأسفانه تنها از طریق اپلیکیشن موبایل یوتوب - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در دسترس خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone