🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  3. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  4. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  5. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40133.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

تلگرام در پاکستان مسدود شد

به گزارش فون ورلد، به نظر می رسد که اپلیکیشن تلگرام در پاکستان مسدود شده است. این پیام رسان از چند روز پیش در پاکستان داون شده و در حال حاضر میلیون ها نفر از ...

به گزارش فون ورلد، به نظر می رسد که اپلیکیشن تلگرام در پاکستان مسدود شده است. این پیام رسان از چند روز پیش در پاکستان داون شده و در حال حاضر میلیون ها نفر از مردم این کشور به آن دسترسی ندارند.

از آن جا که تلگرام در کشورهای دیگر به درستی کار می کند و در هیچ نقطه دیگری از دنیا مشکلی در مورد آن گزارش نشده، عده ای بر این عقیده اند که مسدود شدن آن در پاکستان تصمیمی از سوی مقامات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اجرایی این کشور بوده است.

با توجه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به این موضوع، بسیاری از کاربران پاکستانی در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شبکه های اجتماعی نسبت به این اقدام اعتراض کرده اند. البته عده ای هم معتقدند که تلگرام در پاکستان به طور کامل مسدود نشده و ظاهرا این اتفاق فقط برای استفاده کنندگان از سیم کارت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - های اپراتور PTCL افتاده است.

در هر صورت نه دولت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پاکستان و نه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اپراتور PTCL هنوز نسبت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به این موضوع واکنشی نشان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نداده اند و تا روشن شدن موضوع باید مدت بیشتری منتظر بمانیم. به محض ارائه جزئیات بیشتر شما را در جریان اوضاع قرار خواهیم داد.

- تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone