🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33505.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

دوربین ال جی G7‌ تینکیو در تست‌های DxOMark نا امید کننده ظاهر شد

ال جی به تازگی از تلفن هوشمند جدید خود یعنی ال جی V40 تینکیو رونمایی کرده که از دوربین سه گانه بهره‌مند شده است. مطمئنا همه به دنبال این هستیم تا ببینیم این سه دوربین ...

ال جی به تازگی از تلفن هوشمند جدید خود یعنی ال جی V40 تینکیو رونمایی کرده که از دوربین سه گانه بهره‌مند شده است. مطمئنا همه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نمک آبرود استان مازندران - به دنبال این هستیم تا ببینیم این سه دوربین - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نمک آبرود استان مازندران - در رقابت با پرچمدار هواوی و میان رده‌ی سامسونگ یعنی گلکسی A7 چه خواهد کرد.

اما اگر پیشینه‌ی ال جی در کارایی دوربین‌هایش را در نظر بگیریم شاید نتوانیم خیلی به قدرت دوربین‌های این تلفن همراه ایمان داشته باشیم.

وبسایت حرفه‌ای بررسی و ارزیابی دوربین‌های دیجیتال یعنی DxOMark به تازگی در یکی از کوتاه‌ترین مقاله‌های خود به بررسی دوربین G7 تینکیو ال جی پرداخته و به آن نمره‌ی ۸۳ را داده است.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نمک آبرود استان مازندران
ریز نمرات DxOMark به ال جی G7 تینکیو

نمره‌ای که تنها یک واحد بالاتر از تلفن هوشمند قبلی این شرکت کره‌ای یعنی V30 - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نمک آبرود استان مازندران - تینکیو است و این گوشی را با فاصله‌ای بسیار زیاد نسبت به رقبای پرچمدار قرار می‌دهد.

روی کاغذ مشخصات دوربین‌های ال جی بسیار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نمک آبرود استان مازندران - فوق العاده به نظر می‌رسد. بهره‌مندی از دو لنز ۱۶ مگاپیکسلی که یکی از دیافراگم f/1.6 استفاده می‌کند و دیگری - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نمک آبرود استان مازندران - f/1.9. دوربین اصلی هم از همه‌ی ویژگی‌های مورد نیاز مثل PDAF، OIS‌ و Laser AF معروف ال جی پشتیبانی می‌کند. اما - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نمک آبرود استان مازندران - به نظر در عمل قدرت بالایی را از خود به نمایش نمی‌گذارد.

وبسایت معروف DxOMark کارایی دوربین G7 تینکیو را «خوب» گزارش - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نمک آبرود استان مازندران - کرده اما نه آنقدر خوب که بتواند یکی از بهترین‌ها باشد. رنگ‌ها در این دوربین مطلوب هستند اما فوکوس اتوماتیک -که همیشه یکی از نقاط قوت دوربین‌های ال جی بود- قابل قبول عمل نمی‌کند.

در این بررسی همچنین به این نکته اشاره شده که بوکه در نگاه اول مطلوب به نظر می‌رسد اما با نگاهی نزدیک تر به عکس‌ها - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نمک آبرود استان مازندران - متوجه می‌شوید که چنین نیست.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نمک آبرود استان مازندران

بین سازندگان اصلی تلفن‌های هوشمند، ال جی و HTC‌ همیشه از جمله شرکت‌هایی بوده‌اند که در رقابت‌ بین تلفن‌های هوشمند خوب عمل نمی‌کردند. هرچند HTC - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نمک آبرود استان مازندران - با U12 پلاس توانسته عملکرد مطلوبی از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نمک آبرود استان مازندران - خود به نمایش بگذارد اما ال جی تنها می‌تواند خود را بالاتر از غول قدیمی تلفن‌های هوشمند یعنی سونی ببیند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone