🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  3. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40154.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

لنوو از دو تبلت 7 اینچی جدید با قیمت کمتر از 100 دلار رونمایی کرد

لنوو یکی از شرکت هایی است که سبد محصول متنوعی از تبلت های اندرویدی را در اختیار داشته و تقریباً برای هر سلیقه یا بودجه ای، یک مدل تبلت را ارائه می کند. [digipullqoute place="right"]توانایی ...

لنوو یکی از شرکت هایی است که سبد محصول متنوعی از تبلت های اندرویدی را در اختیار داشته و تقریباً برای هر سلیقه یا بودجه ای، یک مدل تبلت را ارائه می کند.

توانایی های تبلت های - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - جدید لنوو برای کودکان و تازه واردان به دنیای اندروید کافی خواهد بود

کمپانی مورد بحث حالا با معرفی دو تبلت 7 اینچی جدید که قیمتی کمتر از 100 دلار دارند، بازار تبلت های - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اقتصادی را هدف قرار داده و با وجود مشخصات نه چندان قدرتمند این دیوایس ها، احتمالاً کاربران تازه وارد به دنیای اندروید و یا کودکانی که بازی های سنگین انجام نمی دهند را راضی خواهد کرد. در ادامه به معرفی تبلت های جدید لنوو می پردازیم:

Lenovo Tab 7

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان

لنوو تب 7 مدل گران تر با قیمت 99.99 دلاری است که به یک نمایشگر 7 اینچی LCD با رزولوشن HD مجهز - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شده و از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به همراه دوربین پشت بدنه 2 مگاپیکسلی برخوردار شده، و از درگاه سیم کارت بی بهره است .

این محصول برای پردازش امور و اجرای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اندروید 7 نوقا، از چیپست چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی مدیاتک MT8161 استفاده کرده، و از رم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - 1 گیگابایتی LPDDR3 در کنار حافظه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - داخلی 16 گیگابایتی بهره مند شده است. لنوو تب 7 همچنین به فناوری پخش صدای «Dolby Atmos» مجهز شده و باتری آن توانایی تأمین انرژی برای 15 ساعت کاربری استاندارد را در اختیار دارد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستانتعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستانتعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستانتعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستانتعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان

Lenovo Tab 7 Essential

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان

مدل اسنشال با قیمت 79.99 دلار یکی از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اقتصادی ترین تبلت های بازار است که مانند برادر خود فاقد درگاه سیم کارت بوده و از نمایشگر 7 اینچی LCD بهره مند شده، اما - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - رزولوشن آن به 1024 در 600 پیکسل کاهش یافته است.

تبلت 80 دلاری لنوو همچنین - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به 1 گیگابایت رم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - DDR4 و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و باتری آن ظرفیت کافی برای 20 ساعت کاربری را خواهد داشت. تب 7 اسنشال همچنین از چیپست چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی مدیاتک MT8167D برخوردار بوده و هر دو دوربین آن از سنسور 2 مگاپیکسلی بهره مند هستند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستانتعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستانتعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستانتعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستانتعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone