🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40136.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

ربات «اطلس» بوستون داینامیکس می تواند مثل یک پارکور کار پشتک بزند [تماشا کنید]

تقریبا از زمانی که بوستون داینامیکس توسط آلفابت به سافت بنک واگذار شد، خبر تازه ای از ربات مشهور این شرکت به نام «اطلس» به گوش نمی رسید. اما حالا و با گذشت این زمان ...

تقریبا از زمانی که بوستون داینامیکس توسط آلفابت به سافت بنک واگذار شد، خبر تازه ای از ربات مشهور این شرکت به نام «اطلس» به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گوش نمی رسید. اما حالا و با گذشت این زمان نسبتا طولانی، بوستون داینامیکس به تازگی ویدیوی جدیدی از این ربات فوق پیشرفته منتشر کرده که تعدادی از قابلیت های جدید آن را به نمایش می گذارد.

با به‌روزرسانی های صورت گرفته توسط بوستون داینامیکس، ربات اطلس حالا موقع پرش روی اجسام تعادل خود را بهتر حفظ می کند و حتی می تواند در حین پریدن چرخش - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - صد و هشتاد درجه ای هم انجام بدهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

شاید با خودتان بگویید که یک پسر بچه هشت ساله هم از پس این کارها بر می آید. اما اطلس قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دیگری هم در چنته دارد که بسیاری از انسان ها از انجام دادنش ناتوان هستند: پشتک زدن.

اطلس حالا می - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تواند مثل یک پارکور کار حرفه ای روی لبه یک جعبه ایستاده و یک پشتک - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - واروی فوق العاده عالی و بی نقص را به نمایش بگذارد. البته حرکات آکروباتیک این ربات همیشه هم - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - موفقیت آمیز نیست و گاها ممکن است به زمین هم بخورد.

اما شکی نیست که حتی تماشای زمین خوردن این ربات هم می تواند برای بیننده جذاب باشد. اگر دوست دارید که چشمه ای از توانایی های خارق العاده اطلس را ببینید، توصیه می کنیم که تماشای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این ویدیو را از دست ندهید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone