🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  2. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  4. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40146.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کد مخرب جدید اندروید بدون اجازه کاربر شروع به ضبط محتویات نمایشگر می کند

به تازگی کد مخرب جدیدی در گجت های مبتنی بر اندروید کشف شده که با فریب کاربر و بدون کسب موافقت او شروع به ضبط محتویات نمایش داده شده در نمایشگر می کند. این کد ...

به تازگی کد مخرب جدیدی در گجت های مبتنی بر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر زرین شهر استان اصفهان - اندروید کشف شده که با فریب کاربر و بدون کسب موافقت او شروع به ضبط محتویات نمایش داده شده در نمایشگر می کند.

این کد مخرب که نسخه های مختلف اندروید از 5.0 تا 7.1 را تحت تأثیر قرار می دهد، از فریم ورک «MediaProjection» استفاده می کند. لازم به ذکر است که فریم ورک مذکور اولین بار در اندروید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر زرین شهر استان اصفهان - 5.0 معرفی شد و به توسعه دهندگان اپ ها اجازه می داد محتوای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر زرین شهر استان اصفهان - نمایش داده شده یا صدای پخش شده از دیوایس را ضبط کنند. گفتنی است پیش از ارائه فریم ورک یاد شده در اندروید 5.0، ضبط محتویات نمایش داده شده نیاز به اجازه دسترسی روت یا کلید های سخت افزاری ویژه داشت.

به طور معمول - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر زرین شهر استان اصفهان - اپ هایی که از فریم ورک MediaProjection استفاده می کنند، از کاربر برای دسترسی های مورد نیاز، کسب اجازه می کنند؛ ولی کد مخرب جدید پیام کسب اجازه مذکور را دور زده و کاربر را فریب می دهد. بدین ترتیب گجت کاربر در معرض خطر قرار می گیرد. خوشبختانه گوگل این مشکل را در اندروید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر زرین شهر استان اصفهان - 8.0 رفع کرده؛ ولی متأسفانه این آسیب پذیری همچنان در نسخه های پایین تر اندروید وجود دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر زرین شهر استان اصفهان

به منظور جلوگیری از سوء استفاده اپلیکیشن ها از این آسیب پذیری، پیشنهاد می شود حتماً تمامی مجوزهای دسترسی اپ ها را پیش از نصب بررسی کنید و در صورت درخواست مجوزهای مشکوک، از نصب آن خودداری نمایید. همچنین در صورت نمایش اعلان مرتبط با «screencast» (مشابه تصویر بالا) می توانید اپلیکیشنی که در حال استفاده از مجوز سرویس MediaProjection است را مشاهده کرده و در صورت نیاز آن را متوقف کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone